KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Cappa condensante

Romanian translation: Hota cu sistem de condensare al vaporilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Cappa condensante
Romanian translation:Hota cu sistem de condensare al vaporilor
Entered by: Ana-Maria Badea

11:55 Apr 29, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: Cappa condensante
Se refera la utilaje de panificatie mai precis la cuptoarele electrice. Este vorba despre un tabel tip fisa tehnica. Ma cam induce in eroare acel "condensante".
Este cumva vorba despre "hota cu recirculare"??

Multumesc mutl pentru sugestii.
Ana-Maria Badea
Romania
hota cu sistem de condensare al vaporilor
Explanation:
condensante - catalizzatore che favorisce la condensazione



--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-29 13:31:47 GMT)
--------------------------------------------------

Formata din cuptor de patiserie/panificatie si dospitor. ... 85 cm latime) si hotei optionale cu sistem de condensare a vaporilor si recuperare ..

mai scurt i-as spune "hota cu condensare vapori "

http://www.clubafaceri.ro/director/stand/16357/30598/CUPTOR ...


Selected response from:

Ana Ghinita
Romania
Grading comment
Multumesc mult de tot pentru sugestiile primite!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2hota cu sistem de condensare al vaporilor
Ana Ghinita
3hotă condensatoareioana gabriela sandu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hotă condensatoare


Explanation:
.

ioana gabriela sandu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hota cu sistem de condensare al vaporilor


Explanation:
condensante - catalizzatore che favorisce la condensazione



--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-29 13:31:47 GMT)
--------------------------------------------------

Formata din cuptor de patiserie/panificatie si dospitor. ... 85 cm latime) si hotei optionale cu sistem de condensare a vaporilor si recuperare ..

mai scurt i-as spune "hota cu condensare vapori "

http://www.clubafaceri.ro/director/stand/16357/30598/CUPTOR ...




Ana Ghinita
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc mult de tot pentru sugestiile primite!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
6 hrs
  -> Multumesc, Lidia!!:))

agree  ClaudiaDragomir: hota cu condensare vapori
7 hrs
  -> Multumesc, Claudioara!!:))