KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Sonda temperatura al cuore

Romanian translation: termostat (reglabil) cuptor / sonda de temperatura pentru alimente


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Sonda temperatura al cuore
Romanian translation:termostat (reglabil) cuptor / sonda de temperatura pentru alimente
Entered by: Ana-Maria Badea

12:02 Apr 29, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: Sonda temperatura al cuore
Se refera la acelasi cuptor electric.
Eu ma gandeam la "indicator de temperatura interior cuptor" dar o confirmare sau poate eventuale sugestii m-ar ajuta sa aleg varianta cea mai adecvata:)
Multumesc anticipat pentru sugestii..
Ana-Maria Badea
Romania
termostat (reglabil) cuptor
Explanation:
La sonda al cuore, è uno spillone termostato da utilizzarsi per misurare la temperatura del cibo nella zona più interna ed a interrompere il ciclo di raffreddamento al raggiungimento della temperatura programmata.

Din cate stiu eu fiecare cuptor are un termostat inauntru, care masoara temperatura interioara, si care ajuta la mentinerea temperaturii dorite in interiorul cuptorului.
ex : In momentul in care temperatura in cuptor scade, se aprinde din nou,singur, si sta aprins pana ajunge din nou la 350 F....si tot asa....deci regleaza temperatura


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-29 13:23:30 GMT)
--------------------------------------------------

mai merge " control termostatic al temperaturii" sau " control termostat"
Selected response from:

Ana Ghinita
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor pentru sugestii!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2termostat (reglabil) cuptor
Ana Ghinita
4 +1sonda de temperatura pentru alimente
Lidia Matei
5sondă de măsurat temperatura în internul alimentelorioana gabriela sandu


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
termostat (reglabil) cuptor


Explanation:
La sonda al cuore, è uno spillone termostato da utilizzarsi per misurare la temperatura del cibo nella zona più interna ed a interrompere il ciclo di raffreddamento al raggiungimento della temperatura programmata.

Din cate stiu eu fiecare cuptor are un termostat inauntru, care masoara temperatura interioara, si care ajuta la mentinerea temperaturii dorite in interiorul cuptorului.
ex : In momentul in care temperatura in cuptor scade, se aprinde din nou,singur, si sta aprins pana ajunge din nou la 350 F....si tot asa....deci regleaza temperatura


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-29 13:23:30 GMT)
--------------------------------------------------

mai merge " control termostatic al temperaturii" sau " control termostat"

Ana Ghinita
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc tuturor pentru sugestii!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ioana gabriela sandu: http://www.adelaida.ro/pub/Oferta_Termostate_Higrometre_Adel...
33 mins
  -> Multumesc, Ioana!! :))

agree  Tradeuro Language Services
2 hrs
  -> Multumesc!! :))

neutral  Lidia Matei: Doar ca exista o diferenta intre termostat (masoara temperatura din cuptor) si sonda (sonda al cuore - masoara temperatura din mijlocul carnii). La fel este si la paine. Preponderent se foloseste pentru carne, dar se poate utiliza si la paine.
2 days5 hrs
  -> Lidia, din cate am inteles este vrb despre un cuptor de panificatie, sincer nu am auzit de o sonda in cazul acesta, paine se coace la o anumita temperatura...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sondă de măsurat temperatura în internul alimentelor


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-29 13:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

dacă se referă numai la sondă, ca parte a aparatului termostat

ioana gabriela sandu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sonda de temperatura pentru alimente


Explanation:
Este vorba de o sonda care exista in interiorul cuptorului sau i se poate atasa, iar in momentul gatirii produselor din care, infipta in mijloc, preleva temperatura. Cand sonda detecteaza temperatura programata, atunci carnea este gata.

Este foarte folosita la cuptoarele Zanussi, iar in romana se numeste sonda sau senzor.

http://www.sdsgroup.ro/html/cuptoare_gastronomice.html
http://www.marketonline.ro/cuptoare/cuptor-gorenje-b9000al
http://www.archiexpo.it/prod/lainox/forno-a-vapore-a-gas-pro...
http://www.sungworld.co.kr/images/pdf/lainox/P/ME201_P_ITA.p...
http://www.mistercarota.com/articolicucina/nerio6.htm

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Copilau: Ai perfecta dreptate. Pe acest site explica foarte bine: http://www.siver.it/absurscheda0005.html
1 day22 hrs
  -> Multumesc! Exista si o conferinta pe tema cuptoarelor profesionale, industriale "Gastro Show" organizat de Zanussi si se facea o diferientere clara intre termostat si acest tip de sonda.