KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

fasciatrice ad anello rotante

Romanian translation: masina de infoliat orizontala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:fasciatrice ad anello rotante
Romanian translation:masina de infoliat orizontala
Entered by: ClaudiaDragomir

21:47 Jul 13, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: fasciatrice ad anello rotante
acelasi manual tehnic
Violeta Vasian
Italy
masina de infoliat orizontala
Explanation:
" Fasciatrice ad anello rotante COMPACTA 400/620/960
Macchina per la fasciatura a bande e l'avvolgimento a spirale mediante film estensibile di prodotti di varie forme e dimensioni.
.....
Fasciatrice ad anello rotante SPIROR 400/600/900
Macchina automatica ad anello rotante per l'avvolgimento a spirale e la fasciatura a bande con film estensibile."
(cu imagini ale masinilor)
http://www.lapackitalia.it/fasciatrici.htm

"Masini de infoliat orizontale Spiror ..."
impachetat.myluxuryhotel.com/Impachetare/Mach-1133192.html - 2k

http://www.mach.ro/masina-de-ambalat-spiror-300-400-600-900-...
(imagine masina)

"Masini orizontale de infoliat Robopac Masini orizontale de infoliat Robopac"
(imagine masina)
http://www.abc-pack.com/ro/default.php/cPath/2_20?osCsid=lin...




--------------------------------------------------
Note added at 4 giorni (2008-07-18 21:25:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Violeta!
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Aveai dreptate, multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1masina de infoliat orizontala
ClaudiaDragomir
4masina pentru paletizat cu platforma rotativa
Carmen Copilau


Discussion entries: 2





  

Answers


1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masina pentru paletizat cu platforma rotativa


Language variant: masina de infoliat cu platforma rotativa

Explanation:
Masini pentru paletizat cu folie extensibila (stretch)

ECOSPIR ELC/S


Va prezentam ECOSPIR ELC/S, o masina care infoliaza in mai putin de un minut, orice forma, orice dimensiune si cu orice geutate.

Aceasta masina este prezentata astfel
CARACTERISTICI
-Tensiune de alimentare - 230/400/440 V 50 Hz
-Putere instalata - 0,8 kW
-Inaltime maxima palet - 2000 mm
-Dimensiune platforma - Ø 1500 mm
-Dimensiune maxima palet - 1000 x 1200 mm
-Masa maxima palet - 1000 Kg
-Turatie platforma - 8,5 rpm pina la 10 rpm cu invertor (optional)
-Inaltime de la sol - 70 mm
-Diametru maxim rola - Ø 300 mm
-Latime film - 500 mm

Masina de infoliat semiautomata cu platforma rotativa ideala pentru incarcari / descarcari cu transpalet
Viteza de urcare /coborare este sincronizata cu cu viteza platformei rotative.
http://www.abc-pack.com/ro/product_info.php/cPath/2_20/produ...



--------------------------------------------------
Note added at 2 giorni1 min (2008-07-15 21:48:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau o alta varianta:

Masina de infoliat cu platforma rotativa

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 135
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
masina de infoliat orizontala


Explanation:
" Fasciatrice ad anello rotante COMPACTA 400/620/960
Macchina per la fasciatura a bande e l'avvolgimento a spirale mediante film estensibile di prodotti di varie forme e dimensioni.
.....
Fasciatrice ad anello rotante SPIROR 400/600/900
Macchina automatica ad anello rotante per l'avvolgimento a spirale e la fasciatura a bande con film estensibile."
(cu imagini ale masinilor)
http://www.lapackitalia.it/fasciatrici.htm

"Masini de infoliat orizontale Spiror ..."
impachetat.myluxuryhotel.com/Impachetare/Mach-1133192.html - 2k

http://www.mach.ro/masina-de-ambalat-spiror-300-400-600-900-...
(imagine masina)

"Masini orizontale de infoliat Robopac Masini orizontale de infoliat Robopac"
(imagine masina)
http://www.abc-pack.com/ro/default.php/cPath/2_20?osCsid=lin...




--------------------------------------------------
Note added at 4 giorni (2008-07-18 21:25:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Violeta!

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Grading comment
Aveai dreptate, multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  loredana zancu
8 hrs
  -> multumesc, Loredana!