KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

oblo spia

Romanian translation: ecran/display de control


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:oblo spia
Romanian translation:ecran/display de control
Entered by: ClaudiaDragomir

17:23 Aug 29, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: oblo spia
Sono previsti i seguenti attachi: no. 1 oblo spia protetto da vetro termico per esame visivo e pirotecnico (este vorba despre un boiler ptr producerea de apa fiarta cu inversie de fum)...inteleg semnificatia dar nu gasesc expresia potrivita care sa ma satisfaca
Carmen Iulia Ciumarnean
ecran/display de control
Explanation:
"Panoul de comanda. Verificare simpla si completa a echipamentului prin intermediul butoanelor de setare a temperaturii si a regimului de functionare. Interfata pentru utilizator consta dintr-un ecran LCD de mari dimensiuni."
http://www.ferroli.ro/pdf/2831_Elite Stratos (2).pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-08-29 21:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, Carmen!
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1element de control vizual
Carmen Copilau
4oblon
Nona Stanciu Dell'Acqua
3 +1ecran/display de control
ClaudiaDragomir


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ecran/display de control


Explanation:
"Panoul de comanda. Verificare simpla si completa a echipamentului prin intermediul butoanelor de setare a temperaturii si a regimului de functionare. Interfata pentru utilizator consta dintr-un ecran LCD de mari dimensiuni."
http://www.ferroli.ro/pdf/2831_Elite Stratos (2).pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-08-29 21:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, Carmen!

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Claudia


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
2 hrs
  -> Multumesc, Lidia!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
element de control vizual


Explanation:
În tubulatura de evacuare gaze arse/admisie aer trebuie montatun element de control vizual şi curăţire.
http://209.85.135.104/search?q=cache:bMRjDOOtrYEJ:www.instal...

Întrerupătorul principal
şi elementele de control vizual al
funcţionării cazanului sunt amplasate
sub un capac de plastic,
uşor de ridicat.
http://www.talentumsm.ro/images/cazane/urs.pdf

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 135
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Carmen


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Fereastră/orificiu/gură/geam/ochi/sticlă de control/de inspecţie/de vizitare. Sunt termenii care se folosesc.
10 hrs
  -> Grazie Monica!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oblon


Explanation:
sau 'chepeng'
http://dexonline.ro/search.php?cuv=oblon


Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian