KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

sovrabattente

Romanian translation: instalata deasupra nivelului lichidului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:sovrabattente
Romanian translation:instalata deasupra nivelului lichidului
Entered by: Ana-Maria Badea

13:23 Jan 30, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: sovrabattente
Serbatori di addescamento delle pompe sovrabattente dei gruppi di spinta.

Din pacate nu pot oferi mai mult text deoarece doar atat am la dispozitie. Totusi, se refera la Centrala antiincendiu - Grupuri de presurizare retea hidranti si sprinkler.

Multumesc anticipat pentru ajutor!
Ana-Maria Badea
Romania
instalata deasupra nivelului lichidului
Explanation:
sau deasupra nivelului freatic/de apa

Con montaggio della pompa sovrabattente... - When the pump is installed over the reservoir fluid level...

www.rotec.net/downloads/get/92


--------------------------------------------------
Note added at 3 zile20 ore (2009-02-03 10:08:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Cred ca voi alege acest raspuns!!

Va multumesc la amandoua pentru ajutor!!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4instalata deasupra nivelului lichiduluiŞtefania Iordan
4de suprafata
ClaudiaDragomir


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de suprafata


Explanation:
"Grupuri antiincendiu
Hidrofoare cu pompe de suprafata de mica adancime · Pompe de suprafata de mare adancime · Hidrofoare cu pompe de suprafata de mare adancime ..."
www.kingtech.ro/index-grupuri_antiincendiu.xhtml?id_categor... - 9k -



--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2009-01-30 14:56:58 GMT)
--------------------------------------------------

pompe de suprafata

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instalata deasupra nivelului lichidului


Explanation:
sau deasupra nivelului freatic/de apa

Con montaggio della pompa sovrabattente... - When the pump is installed over the reservoir fluid level...

www.rotec.net/downloads/get/92


--------------------------------------------------
Note added at 3 zile20 ore (2009-02-03 10:08:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Cred ca voi alege acest raspuns!!

Va multumesc la amandoua pentru ajutor!!