KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

moduli contrapposti

Romanian translation: module in oglinda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:moduli contrapposti
Romanian translation:module in oglinda
Entered by: ClaudiaDragomir

08:54 Feb 8, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanics
Italian term or phrase: moduli contrapposti
Il gruppo di generatori a moduli puo' essere composto al massimo di 4 apparecchi; che a seconda delle esigenze di centrale possono essere disposti a moduli contrapposti, o a moduli in linea.
Emilia Dragomir
module in oglinda
Explanation:
"Grupul de generatoare cu module poate fi compus din maxim 4 aparate; in functie de cerintele centralei pot fi asezate ca module in oglinda sau ca module in linie."
http://www.termoplus.ro/Carti Tehnice/Gaster N 51-102-AW(L) ...





--------------------------------------------------
Note added at 5 giorni (2009-02-13 10:52:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multa placere, Emilia! :)
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1module in oglinda
ClaudiaDragomir
3module opuseAndreea Zlotea


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
module opuse


Explanation:
Desi am incercat in van sa gasesc pe google, singurul "hit" a fost ceva cu mobila:
http://www.multilab.ro/db/AlVil/Doc/Module asamblate.pdf (pagina 25, daca ti se pare relevant)
sper ca macar sa iti sugereze vreo idee.


Andreea Zlotea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
module in oglinda


Explanation:
"Grupul de generatoare cu module poate fi compus din maxim 4 aparate; in functie de cerintele centralei pot fi asezate ca module in oglinda sau ca module in linie."
http://www.termoplus.ro/Carti Tehnice/Gaster N 51-102-AW(L) ...





--------------------------------------------------
Note added at 5 giorni (2009-02-13 10:52:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multa placere, Emilia! :)

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Violeta Vasian
11 hrs
  -> multumesc, Violeta!