KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

valvola deviatrice

Romanian translation: valvă deviatoare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:valvola deviatrice
Romanian translation:valvă deviatoare
Entered by: Carmen Copilau

09:28 Feb 8, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanics
Italian term or phrase: valvola deviatrice
valvola deviatrice
Emilia Dragomir
valvă deviatoare
Explanation:
Pompa de vid, racita datorita circulatiei aerului. Incorporeaza o ***valva deviatoare *** vid / presiune. Transmisie 540 si 1300 rot/min.
http://www.pompe.ro/jurop/jurop1.html

http://209.85.129.132/search?q=cache:JRJ8ogDcpqAJ:www.mtsgro...

Pentru activarea apei calde se va deschide un robinet : functionarea incalzirii se va suspenda atata timp cat se produce apa calda. Producerea de apa calda determina comutarea hidraulica a unei ***valve deviatoare*** si functionarea in acelasi timp a arzatorului si a pompei.
http://www.galaxiaclima.ro/centrale_termice_murale_pe_gaz.ht...



--------------------------------------------------
Note added at 5 giorni (2009-02-13 12:13:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere ;0)
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2valvă deviatoare
Carmen Copilau
4valva comutatoareAndreea Zlotea


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
valvă deviatoare


Explanation:
Pompa de vid, racita datorita circulatiei aerului. Incorporeaza o ***valva deviatoare *** vid / presiune. Transmisie 540 si 1300 rot/min.
http://www.pompe.ro/jurop/jurop1.html

http://209.85.129.132/search?q=cache:JRJ8ogDcpqAJ:www.mtsgro...

Pentru activarea apei calde se va deschide un robinet : functionarea incalzirii se va suspenda atata timp cat se produce apa calda. Producerea de apa calda determina comutarea hidraulica a unei ***valve deviatoare*** si functionarea in acelasi timp a arzatorului si a pompei.
http://www.galaxiaclima.ro/centrale_termice_murale_pe_gaz.ht...



--------------------------------------------------
Note added at 5 giorni (2009-02-13 12:13:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere ;0)

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 135
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ştefania Iordan
55 mins
  -> Multumesc, Stefania!

agree  Loredana Florescu
37 days