KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

elettrodo di rilevazione

Romanian translation: electrod de relevare/ detectare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:elettrodo di rilevazione
Romanian translation:electrod de relevare/ detectare
Entered by: Violeta Vasian

08:55 Feb 9, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanics
Italian term or phrase: elettrodo di rilevazione
elettrodo di rilevazione
Emilia Dragomir
electrod de relevare
Explanation:
http://www.tehnicainstalatiilor.ro/articole/nr_10/nr10_art.a...
De asemenea, aprinderea si detectarea flacarii sunt realizate de un singur electrod amplasat pe mijlocul arzatorului, care functioneaza ca aprinzator pana in momentul cand sesizeaza flacara si apoi ca ***electrod de relevare***.


--------------------------------------------------
Note added at 6 min (2009-02-09 09:01:46 GMT)
--------------------------------------------------

sau electrod de detectare

http://209.85.129.132/search?q=cache:zuMk1CNKIkgJ:inalda.ro/...

--------------------------------------------------
Note added at 4 giorni (2009-02-13 09:56:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere, Emilia. :)
Selected response from:

Violeta Vasian
Italy
Grading comment
Multumesc pentru ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1electrod de relevare
Violeta Vasian
4 +1electrod de detecţie/detectare
Monica Tuduce


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
electrod de detecţie/detectare


Explanation:
http://www.phys-iasi.ro/NANOBIODET.htm

Era util un context în loc de repetarea termenului, dacă există...


Monica Tuduce
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 190

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Copilau
5 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
electrod de relevare


Explanation:
http://www.tehnicainstalatiilor.ro/articole/nr_10/nr10_art.a...
De asemenea, aprinderea si detectarea flacarii sunt realizate de un singur electrod amplasat pe mijlocul arzatorului, care functioneaza ca aprinzator pana in momentul cand sesizeaza flacara si apoi ca ***electrod de relevare***.


--------------------------------------------------
Note added at 6 min (2009-02-09 09:01:46 GMT)
--------------------------------------------------

sau electrod de detectare

http://209.85.129.132/search?q=cache:zuMk1CNKIkgJ:inalda.ro/...

--------------------------------------------------
Note added at 4 giorni (2009-02-13 09:56:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere, Emilia. :)

Violeta Vasian
Italy
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc pentru ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir: Electrod detectare (relevare) flacara. www.professionall.ro/electrod-relevare-flacara-3020174/
5 hrs
  -> Mulțumesc, Claudia ;)