KudoZ home » Italian to Romanian » Medical (general)

Plantare

Romanian translation: orteze plantare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:plantari
Romanian translation:orteze plantare
Entered by: Paola Dentifrigi

14:28 Sep 8, 2006
Italian to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Ortopedia
Italian term or phrase: Plantare
Come si chiamano i plantari ortopedici in romeno? Il dizionario mi dà una perifrasi.

Grazie
Paola
Paola Dentifrigi
Italy
orteze plantare
Explanation:
... sau susţinătoare plantare...

Tratamentul cu orteze (susţinătoare plantare, talonete, branţuri) – acestea sunt piese confecţionate din piele, plută sau material plastic, cu elasticitate şi rezistenţă diferită, astfel încât să protejeze deformările de la nivelul plantelor, care nu se mai pot corecta (exemplu-monturile) sau să stimuleze musculatura picioarelor pentru redresarea şi corectarea poziţiilor anormale (de exemplu piciorul plat). Aceste piese făcute după măsurători bine individualizate se introduc în pantoful de serie sau se adaptează în pantofi medicali, făcuţi special după conformaţia şi necesitatea fiecărui picior.
http://www.ziarullumina.ro/articole;363;0;12070;0;Tratamente...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc frumos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2orteze plantare
Mihaela Petrican
5Brant ortopedicEcaterina Rusnac


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Brant ortopedic


Explanation:
X

Ecaterina Rusnac
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
orteze plantare


Explanation:
... sau susţinătoare plantare...

Tratamentul cu orteze (susţinătoare plantare, talonete, branţuri) – acestea sunt piese confecţionate din piele, plută sau material plastic, cu elasticitate şi rezistenţă diferită, astfel încât să protejeze deformările de la nivelul plantelor, care nu se mai pot corecta (exemplu-monturile) sau să stimuleze musculatura picioarelor pentru redresarea şi corectarea poziţiilor anormale (de exemplu piciorul plat). Aceste piese făcute după măsurători bine individualizate se introduc în pantoful de serie sau se adaptează în pantofi medicali, făcuţi special după conformaţia şi necesitatea fiecărui picior.
http://www.ziarullumina.ro/articole;363;0;12070;0;Tratamente...

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 267
Grading comment
Multumesc frumos

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
9 mins
  -> mille grazie, Lidia :)

agree  Lucica Abil
1 hr
  -> mille grazie, Lucia :) anche adesso sorrido, nulla da fare...sarà l'aria ;)




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Mihaela Petrican, Lucica Abil