KudoZ home » Italian to Romanian » Medical (general)

in gravidanza anche solo presunta

Romanian translation: (la paciente) cu sarcină cunoscută sau doar presupusă


11:58 Apr 7, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Radiographic exams
Italian term or phrase: in gravidanza anche solo presunta
La frase intera è "Gli esami radiografici non vanno effettuati a pazienti in gravidanza anche solo presunta?"

Ho provato a tradurla così: "Examenele radiografice NU trebuie efectuate pacientelor cu sarcina şi doar prezumtivă"

Grazie fin d'ora per il vostro aiuto! :)
Mario Altare
Romanian translation:(la paciente) cu sarcină cunoscută sau doar presupusă
Explanation:
...il termine che ho usato in traduzioni simili :)

HTH

Un esempio: http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/gliolan/H-744-...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc frumos! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(la paciente) cu sarcină cunoscută sau doar presupusă
Mihaela Petrican
4in timpul sarcinii nici chiar in caz de suspiciuneeva_b


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(la paciente) cu sarcină cunoscută sau doar presupusă


Explanation:
...il termine che ho usato in traduzioni simili :)

HTH

Un esempio: http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/gliolan/H-744-...

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 267
Grading comment
Multumesc frumos! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Ghinita
4 mins
  -> mulţumesc, Ana :)

agree  Magda Pirgaru
13 mins
  -> mulţumesc, Magda :)

agree  ClaudiaDragomir
6 hrs

3 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in timpul sarcinii nici chiar in caz de suspiciune


Explanation:
Ho provato a tradurla così: "Examenele radiografice nu se efectueaza pacientelor in timpul sarcinii nici chiar in caz de suspicionare a sarcii".



eva_b
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8