KudoZ home » Italian to Romanian » Music

armatura

Romanian translation: armură


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:armatura
Romanian translation:armură
Entered by: Cristiana Coblis

10:43 Nov 2, 2007
Italian to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Music / Dictionar muzical
Italian term or phrase: armatura
Este vorba de o lista de cuvinte, fara alte explicatii.
Lidia Matei
Romania
armură
Explanation:
”Nella notazione musicale, l' armatura di chiave è l'insieme delle alterazioni poste subito dopo la chiave.”

Pag. 12
ARMÚRĂ, armuri, s.f. 4. Totalitatea semnelor de alteraţie aşezate la începutul unui portativ, care indică tonalitatea lucrării muzicale respective; armătură. – Din fr. armure.
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2armură
Monica Tuduce
5 +1armatura
ClaudiaDragomir


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
armură


Explanation:
”Nella notazione musicale, l' armatura di chiave è l'insieme delle alterazioni poste subito dopo la chiave.”

Pag. 12
ARMÚRĂ, armuri, s.f. 4. Totalitatea semnelor de alteraţie aşezate la începutul unui portativ, care indică tonalitatea lucrării muzicale respective; armătură. – Din fr. armure.

Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
1 hr

agree  Cristiana Coblis
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
armatura


Explanation:
ARMATÚR//Ă ~i f. muz. Totalitate a semnelor de alteraţie puse la începutul unui portativ care indică tonalitatea lucrării muzicale; armură. /<fr. armature, it. armatura
ARMATÚRĂ s.f. 1. (Muz.) Totalitatea accidenţilor muzicali (diezi, bemoli) puşi la cheie spre a indica tonalitatea

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2007-11-02 11:46:18 GMT)
--------------------------------------------------

se folosesc ambii termeni: armatura/armura


    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=armatura
ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
40 mins