KudoZ home » Italian to Romanian » Other

Amore, ti amo sempre di più! Sei meravigliosa, non riesco a non pensarti !

Romanian translation: Dragostea mea, te iubesc din ce in ce mai mult!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Amore, ti amo sempre di più!
Romanian translation:Dragostea mea, te iubesc din ce in ce mai mult!
Entered by: corin

23:54 Feb 28, 2002
Italian to Romanian translations [Non-PRO]
Italian term or phrase: Amore, ti amo sempre di più! Sei meravigliosa, non riesco a non pensarti !
Amore
Gabriele
Dragostea mea, te iubesc din ce in ce mai mult! ...
Explanation:
... Esti minunata, nu reusesc sa te scot din minte!
Selected response from:

corin
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Iubirea mea, te iubesc tot mai mult! Esti minunata, nu pot sa nu ma gindesc mereu la tine!Camelia Nicoleta Homutescu
5Dragostea mea, te iubesc din ce in ce mai mult! ...
corin


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dragostea mea, te iubesc din ce in ce mai mult! ...


Explanation:
... Esti minunata, nu reusesc sa te scot din minte!

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24
Grading comment
thank you

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Iubirea mea, te iubesc tot mai mult! Esti minunata, nu pot sa nu ma gindesc mereu la tine!


Explanation:
Ho aggiunto dopo "pensarti" la parola "sempre" ("mereu") perché in rumeno rende meglio l'idea.

Camelia Nicoleta Homutescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian