KudoZ home » Italian to Romanian » Other

PULA

Romanian translation: invelisul extern?


08:19 May 31, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Italian term or phrase: PULA
rivestimento dei chicchi di riso
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Romanian translation:invelisul extern?
Explanation:
aici nu pot sa te ajut, de obicei pula este pleava, dar care nu este invelisul extern...
nu cred ca are alt nume, dar controleaza.
Selected response from:

mihaela maricescu
Italy
Grading comment
multe multumiri, mi-ai fost de mare ajutor cu toate raspunsurile. am sa-ti scriu separat, Nona
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hoaspaanida
2invelisul extern?mihaela maricescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
invelisul extern?


Explanation:
aici nu pot sa te ajut, de obicei pula este pleava, dar care nu este invelisul extern...
nu cred ca are alt nume, dar controleaza.

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 133
Grading comment
multe multumiri, mi-ai fost de mare ajutor cu toate raspunsurile. am sa-ti scriu separat, Nona

1494 days   confidence: Answerer confidence 5/5
hoaspa


Explanation:
cam asa zice DEX.ul nostru ca hoaspa ar fi termenul potrivit pt. invelisul anumitor plante! chiar daca pare a fi un regionalism e cuvantul cel mai potrivit pt. expresia it. pula.


    Reference: http://hoaspa.vocabular.ro/wordSearch.php?view=views/wordSea...
    Reference: http://www.hallo.ro/search.dictionary
anida