KudoZ home » Italian to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

Sbandamento laterale

Romanian translation: Derapare laterală


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Sbandamento laterale
Romanian translation:Derapare laterală
Entered by: BgTo

09:38 Sep 6, 2006
Italian to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Skiing
Italian term or phrase: Sbandamento laterale
E vorba de un tip de viraj in schi.

Ofer si un mic context:

"La trasmisione dell effetto della forzaa livello dello sci avviene in due modi estremi, fra loro alternativi: uno sbandamento laterale (a) od una conduzione (b) dello sci mantenuto sugli spigoli lungo la traiettoria curvilinea."

Multumesc mult!
BgTo
derapare laterală
Explanation:
Schi artistic un schi alpin elevat ce se învaţă numai pe suprafeţe plane şi care se practică ... precum şi frânarea realizată în timpul ***execuţiei virajelor prin derapare***. ...
www.freewebs.com/schi-artistic/ - 12k - În Cache - Pagini similare


skiresorts.ro Lectia II de schi - Ocolirea prin franare cu deschidere simultana si stemcristiania ... virajul fiind controlat prin o flexie si o ***derapare***. ...
www.skiresorts.ro/index.php?pn=show_sfaturi&sfat_id=8 - 22k - În Cache - Pagini similare




--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2006-09-06 10:25:09 GMT)
--------------------------------------------------

Procedeul se numeşte derapaj.

Derapajul este procedeul tehnic care o data însusit garanteaza securitatea si siguranta pe orice tip de teren. Skiurile sunt în derapaj atunci cand se deplaseaza pe orice alta directie decat pe axul lor logitudinal. Principiul declansarii este foarte simplu: reducerea unghiului format de talpa schiurilor cu suprafata zapezii cu ajutorul angulatiei.
http://www.skiresorts.ro/index.php?pn=show_sfaturi&sfat_id=8
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4derapare laterală
Lucica Abil
3deviere/înclinare laterală
Mihaela Petrican


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deviere/înclinare laterală


Explanation:
are mai multe sensuri...
..un altul ar fi derapaj, dar parcă e doar un termen automobilistic :)

Mihaela Petrican
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
derapare laterală


Explanation:
Schi artistic un schi alpin elevat ce se învaţă numai pe suprafeţe plane şi care se practică ... precum şi frânarea realizată în timpul ***execuţiei virajelor prin derapare***. ...
www.freewebs.com/schi-artistic/ - 12k - În Cache - Pagini similare


skiresorts.ro Lectia II de schi - Ocolirea prin franare cu deschidere simultana si stemcristiania ... virajul fiind controlat prin o flexie si o ***derapare***. ...
www.skiresorts.ro/index.php?pn=show_sfaturi&sfat_id=8 - 22k - În Cache - Pagini similare




--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2006-09-06 10:25:09 GMT)
--------------------------------------------------

Procedeul se numeşte derapaj.

Derapajul este procedeul tehnic care o data însusit garanteaza securitatea si siguranta pe orice tip de teren. Skiurile sunt în derapaj atunci cand se deplaseaza pe orice alta directie decat pe axul lor logitudinal. Principiul declansarii este foarte simplu: reducerea unghiului format de talpa schiurilor cu suprafata zapezii cu ajutorul angulatiei.
http://www.skiresorts.ro/index.php?pn=show_sfaturi&sfat_id=8

Lucica Abil
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc frumos!