KudoZ home » Italian to Romanian » Tech/Engineering

cariche ferrose

Romanian translation: încărcături feroase


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:cariche ferrose
Romanian translation:încărcături feroase
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

20:43 Mar 5, 2002
Italian to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: cariche ferrose
Sistemi di preriscaldamento cariche ferrose per fonderie di ghisa.
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
incarcaturi feroase
Explanation:
Sisteme de preincalzire a incarcaturilor feroase pentru topitoria de fonta.
Selected response from:

corin
Grading comment
multe multumiri !
am observat ca ai schimbat fotografia pe site-ul tau pe Proz !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4da, pisica noastra sta in tot felul de pozitii caraghioase
corin
4incarcaturi feroase
corin


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incarcaturi feroase


Explanation:
Sisteme de preincalzire a incarcaturilor feroase pentru topitoria de fonta.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24
Grading comment
multe multumiri !
am observat ca ai schimbat fotografia pe site-ul tau pe Proz !

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
da, pisica noastra sta in tot felul de pozitii caraghioase


Explanation:
...

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24