KudoZ home » Italian to Romanian » Tech/Engineering

O-ring

Romanian translation: O-ring / inel (toroidal) de etanşare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:O-ring
Romanian translation:O-ring / inel (toroidal) de etanşare
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

20:19 Jun 2, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: O-ring
Fissare il coperchio della bocchetta di aspirazione, provvisto di O-ring, con l’apposita vite.
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
O-ring
Explanation:
Urmatoarele sunt doar cateva exemple din paginile romanesti:

[PDF] oferta auto.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... rezist. la temp.inalte 200ml 6,50 Page 2. NR. COD PRODUS UM PRET / EUR 5 16224
O-Ring Set buc. ... O-Ring Set 20g 8,50 7 19206 LOCTITE 406 - adeziv special pt. ...
www.aspad.ro/oferte/mecanica.pdf - Similar pages

Welcome to ASPAD WWW site
... Oferta Loctite produse pentru INSTALATII, Oferta Loctite-Teroson produse cu
APLICATII INDUSTRIALE, Oferta Loctite UNSORI, Oferta Loctite SNUR O-RING,
www.aspad.ro/adezivi_ro.html - 13k - Cached - Similar pages
[ More results from www.aspad.ro ]

O-rings of buna-n nitrile
... 9600 Klinger ® sil C-4201 C-4300 C-4324 C-4401 C-4408 C-4409 C-4430 C-4433 C-4439
C-4500 C-4509 C-5400 C-6327 C-6400 C-7400 C-8200 Grafoil TM Graphite O-Ring ...
www.sealanddesign.com/productsoringbuna.asp - 15k - Cached - Similar pages



Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
multe multe multumiri !!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4O-ring
Daniela McKeeby
4inel (toroidal) de etansaremihaela maricescu


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inel (toroidal) de etansare


Explanation:
toroidal sealing ring in engleza, joint torique in franceza

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 133

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
O-ring


Explanation:
Urmatoarele sunt doar cateva exemple din paginile romanesti:

[PDF] oferta auto.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... rezist. la temp.inalte 200ml 6,50 Page 2. NR. COD PRODUS UM PRET / EUR 5 16224
O-Ring Set buc. ... O-Ring Set 20g 8,50 7 19206 LOCTITE 406 - adeziv special pt. ...
www.aspad.ro/oferte/mecanica.pdf - Similar pages

Welcome to ASPAD WWW site
... Oferta Loctite produse pentru INSTALATII, Oferta Loctite-Teroson produse cu
APLICATII INDUSTRIALE, Oferta Loctite UNSORI, Oferta Loctite SNUR O-RING,
www.aspad.ro/adezivi_ro.html - 13k - Cached - Similar pages
[ More results from www.aspad.ro ]

O-rings of buna-n nitrile
... 9600 Klinger ® sil C-4201 C-4300 C-4324 C-4401 C-4408 C-4409 C-4430 C-4433 C-4439
C-4500 C-4509 C-5400 C-6327 C-6400 C-7400 C-8200 Grafoil TM Graphite O-Ring ...
www.sealanddesign.com/productsoringbuna.asp - 15k - Cached - Similar pages





Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 93
Grading comment
multe multe multumiri !!!