KudoZ home » Italian to Romanian » Tech/Engineering

immissione

Romanian translation: lichidul dezinfectant va fi absorbit in circuitul hidraulic


20:24 Jun 2, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: immissione
Il liquido disinfettante termina durante l’immissione nel circuito idraulico.
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Romanian translation:lichidul dezinfectant va fi absorbit in circuitul hidraulic
Explanation:
Inca odata, va rog sa verificati cu un inginer.
Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
Cred, dupa consultari cu o persoana care are competenta in acest domeniu ca traducerea corecta este urmatoarea:
"lichidul dezinfectant se consuma in timp ce este introdus pe circuitul hidraulic"
Multe multumiri. Cu aceasta ocazie vreau sa fac cateva precizari necesare. Aceste multumiri sunt indreptate si catre Eli si Corin pentru sprijinul si indicatiile date, cat si pentru timpul acordat. Acestea imi sunt foarte folositare si necesare pentru a verifica cat de corecta este traducerea mea, o confruntare care orice traducator care se respecta cred ca are nevoie uneori sa faca !
Asa cum am scris intr-o votare precedenta, intrebarile puse in acest spatiu nu sunt neaparat necunoscute, dimpotriva, sunt necesare pentru a invata si a se confrunta. Nu stiu daca sunt la inaltime sa va pot ajuta in viitor la randul meu, dar puteti fi siguri ca daca se prezinta ocazia am sa fac tot posibilul sa-ti acord acelasi timp si rabdare colegilor care au partecipat ocazional la "editiile" mele ! Dictionarele, asa cum scria Eli, si careia ii multumesc in mod special pentru cuvintele si increderea acordata, sunt utile si nu este in discutie daca se dispune sau nu de acestea, dar nu sunt lege. Chiar mai mult as vrea sa subliniez ca limba romana, dupa parerea mea, a suferit in ultimele decenii de o lipsa cronica de contacte tehnologice care se oglindeste in multe domenii. Lipsa unor termene si imprumutarea lor exagerata din alte limibi sub forma de neologisme sau in forma lor originara este un semn clar al acestei suferinte. Multe termene au fost "croite" in ultimii zece ani si nu toate se potrivesc limbii romane dar sunt necesare si utile pentru dezvoltarea si avansarea nivelului de viata! Lui Mihaela ii multumesc deci pentru sfatul pretios si nu am sa ratez ocazia sa ma inzestrez si dotez de cat mai multe dictionare posibil, in plus fata de acelea pe care deja le detin si care formeaza un numar sustinut si pretios pentru mine (atat in valoare lingvistica cat si in capital investit). Retin, in definitiv, ca dictionarele sunt "scrise" de traducatori ca mine, cu dubii si o continua cautare a "traducerii perfecte" oricat de dificil sau putin cunoscut poate fi subiectul traducerii. Fiecare dintre noi cauta oricum sa execute si sa accepte traduceri in domeniul cel mai bine cunoscut si este corect si foarte profesional dar, uneori, acest lucru se contrazice cu realitatea cotidiana.
Ar fi multe de scris pe acest subiect dar fiindca nu este un forum si pentru ca spatiul este oricum limitat, multumesc din nou tuturor. Nona

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lichidul dezinfectant va fi absorbit in circuitul hidraulic
Daniela McKeeby
4in timp ce este introdus in circuitul..mihaela maricescu


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in timp ce este introdus in circuitul..


Explanation:
scuza-ma ca-mi permit, daca faci meseria de traducator trebuie sa-ti iei dictionare, pentru ca traducerea este painea ta.
nu mi-o lua in nume de rau, dar trebuie sa cheltui ca sa castigi

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 133
Grading comment
raspunsul este publicat pe pagina acestei intrebari

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daniela McKeeby: Doamna Nona Stanciu Dell'Acqua se intampla sa fie un translator cu experienta. In ceea ce priveste dictionarele, este adevarat ca sunt folositore de multe ori dar nu sunt litera de lege. Mai mult decat atat, in cazul unui text de genul acesta sunt bune de
2 hrs
  -> nu am avut absolut nici o intentie sa o jignesc pe dna stanciu, cu dumneaei m-am explicat intr-un mesaj separat. sfatul meu era de luat asa, simplu, fara dubii. eu accept sfaturile tutoror. si in cazul asta eram indreptatita. intrebarea mi-a venit spontan
The asker has declined this answer
Comment: raspunsul este publicat pe pagina acestei intrebari

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lichidul dezinfectant va fi absorbit in circuitul hidraulic


Explanation:
Inca odata, va rog sa verificati cu un inginer.

Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 93
Grading comment
Cred, dupa consultari cu o persoana care are competenta in acest domeniu ca traducerea corecta este urmatoarea:
"lichidul dezinfectant se consuma in timp ce este introdus pe circuitul hidraulic"
Multe multumiri. Cu aceasta ocazie vreau sa fac cateva precizari necesare. Aceste multumiri sunt indreptate si catre Eli si Corin pentru sprijinul si indicatiile date, cat si pentru timpul acordat. Acestea imi sunt foarte folositare si necesare pentru a verifica cat de corecta este traducerea mea, o confruntare care orice traducator care se respecta cred ca are nevoie uneori sa faca !
Asa cum am scris intr-o votare precedenta, intrebarile puse in acest spatiu nu sunt neaparat necunoscute, dimpotriva, sunt necesare pentru a invata si a se confrunta. Nu stiu daca sunt la inaltime sa va pot ajuta in viitor la randul meu, dar puteti fi siguri ca daca se prezinta ocazia am sa fac tot posibilul sa-ti acord acelasi timp si rabdare colegilor care au partecipat ocazional la "editiile" mele ! Dictionarele, asa cum scria Eli, si careia ii multumesc in mod special pentru cuvintele si increderea acordata, sunt utile si nu este in discutie daca se dispune sau nu de acestea, dar nu sunt lege. Chiar mai mult as vrea sa subliniez ca limba romana, dupa parerea mea, a suferit in ultimele decenii de o lipsa cronica de contacte tehnologice care se oglindeste in multe domenii. Lipsa unor termene si imprumutarea lor exagerata din alte limibi sub forma de neologisme sau in forma lor originara este un semn clar al acestei suferinte. Multe termene au fost "croite" in ultimii zece ani si nu toate se potrivesc limbii romane dar sunt necesare si utile pentru dezvoltarea si avansarea nivelului de viata! Lui Mihaela ii multumesc deci pentru sfatul pretios si nu am sa ratez ocazia sa ma inzestrez si dotez de cat mai multe dictionare posibil, in plus fata de acelea pe care deja le detin si care formeaza un numar sustinut si pretios pentru mine (atat in valoare lingvistica cat si in capital investit). Retin, in definitiv, ca dictionarele sunt "scrise" de traducatori ca mine, cu dubii si o continua cautare a "traducerii perfecte" oricat de dificil sau putin cunoscut poate fi subiectul traducerii. Fiecare dintre noi cauta oricum sa execute si sa accepte traduceri in domeniul cel mai bine cunoscut si este corect si foarte profesional dar, uneori, acest lucru se contrazice cu realitatea cotidiana.
Ar fi multe de scris pe acest subiect dar fiindca nu este un forum si pentru ca spatiul este oricum limitat, multumesc din nou tuturor. Nona