KudoZ home » Italian to Romanian » Tech/Engineering

bocchette

Romanian translation: duze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:bocchette
Romanian translation:duze
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

20:25 Jun 2, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: bocchette
Non orientate le bocchette dell'acqua verso quella di aspirazione.
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Duze
Explanation:
Scuze pentru raspunsul prostesc de inainte.
Duze de hidromasaj / duze de aspiratie

CARACTERISTICI
HIDRAULICE
UM Cantitati
Volum de apa litri 340
Cantitate de apa ( * ) litri 270
Debit de apa l / min 315
Debit de aer l / min 140
Duze de aspiratie buc 1
Duze de hidromasaj buc 6
Racorduri apa calda/rece Ř mm 14
Racorduri tur / retur toli -
Racord de scurgere toli 1 1/2”
CARACTERISTICI ELECTRICE
Grup de pompare - JP12 HP 1,2
Tensiune alimentare V 220
Curent alimentare A 6/6,2 (18)
Frecventa alimentare Hz 50
Putere absorbita kW 1,2/1,25
CARACTERISTICI DIMENSIONALE
Dimensiuni mm 1.670 x 1.670
x 650/800 Greutate neta kg 81

Antreprenorul nr.2/2002 - Jacuzzi - placere si tratament medical ...
... cazii cu hidromasaj, produsul a fost dezvoltat pe trei directii principale: - AIRPOOLS,
dotate cu un compresor care introduce aer prin intermediul unor duze ...
www.antreprenorul.ro/romstal22002.html - 24k - Cached - Similar pages

[PDF] Romstal News-tot Final-poze J...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Cea mai nou? propunere o reprezint? cada cu hidromasaj "J-SHA". Al?turi de
hidromasajul tradi- ?ional, ob?inut prin intermediul a 4 duze, cada reali ...
www.romstal.ro/noutati/Romstal News 3.pdf - Similar pages

[PDF] Page 1
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Cada cu hidromasaj este o van? din metal, faian??, acril sau fibr? de sticl? ... Aceasta
produce un jet de ap? ?i aer, care iese cu presiune prin ni?te duze ...
www.muresonline.ro/pdf/ti_01.pdf - Similar pages


Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
multe multumiri, raspuns foarte complet si folositor !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Duze
Daniela McKeeby
4gurile de apamihaela maricescu


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gurile de apa


Explanation:
sunt orificcile mai mari prin care iese apa, de exemplu la cada de hidromasaj.
o intrebare: esti in romania tu?

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 133

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Duze


Explanation:
Scuze pentru raspunsul prostesc de inainte.
Duze de hidromasaj / duze de aspiratie

CARACTERISTICI
HIDRAULICE
UM Cantitati
Volum de apa litri 340
Cantitate de apa ( * ) litri 270
Debit de apa l / min 315
Debit de aer l / min 140
Duze de aspiratie buc 1
Duze de hidromasaj buc 6
Racorduri apa calda/rece Ř mm 14
Racorduri tur / retur toli -
Racord de scurgere toli 1 1/2”
CARACTERISTICI ELECTRICE
Grup de pompare - JP12 HP 1,2
Tensiune alimentare V 220
Curent alimentare A 6/6,2 (18)
Frecventa alimentare Hz 50
Putere absorbita kW 1,2/1,25
CARACTERISTICI DIMENSIONALE
Dimensiuni mm 1.670 x 1.670
x 650/800 Greutate neta kg 81

Antreprenorul nr.2/2002 - Jacuzzi - placere si tratament medical ...
... cazii cu hidromasaj, produsul a fost dezvoltat pe trei directii principale: - AIRPOOLS,
dotate cu un compresor care introduce aer prin intermediul unor duze ...
www.antreprenorul.ro/romstal22002.html - 24k - Cached - Similar pages

[PDF] Romstal News-tot Final-poze J...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Cea mai nou? propunere o reprezint? cada cu hidromasaj "J-SHA". Al?turi de
hidromasajul tradi- ?ional, ob?inut prin intermediul a 4 duze, cada reali ...
www.romstal.ro/noutati/Romstal News 3.pdf - Similar pages

[PDF] Page 1
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Cada cu hidromasaj este o van? din metal, faian??, acril sau fibr? de sticl? ... Aceasta
produce un jet de ap? ?i aer, care iese cu presiune prin ni?te duze ...
www.muresonline.ro/pdf/ti_01.pdf - Similar pages




Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 93
Grading comment
multe multumiri, raspuns foarte complet si folositor !