KudoZ home » Italian to Romanian » Tech/Engineering

convogliatore

Romanian translation: conducta dirijare aer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:convogliatore
Romanian translation:conducta dirijare aer
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

20:57 Jun 7, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: convogliatore
convogliatore aria comando
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
conveier
Explanation:
in dictionarul tehnic. Ar fi nevoie de mai mult context deoarece ar putea fi vorba si despre altceva

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 22:08:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Ex. conducta de dirijare a aerului, conducta de evacuare, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 23:00:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Daca este vorba despre cazile cu hidromasaj, se refera probabil la furtunul care face legatura intre butonul pneumatic si pompa

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 23:05:12 (GMT)
--------------------------------------------------

am intalnit expresia \"furtun de comanda\", da\' mie parca-mi suna a traducere. Poate ca ma-nsel, sa vedem ce spun si alti colegi
Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
este vorba de carucioare stivuitoare si termenul care corspunde cel mai bine este "conducta de dirijare a aerului"
am ales raspunsul tau dar multumesc si lui Mihaela pentru sugerare !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4conveier
Daniela McKeeby
4transportormihaela maricescu


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transportor


Explanation:
conveyor, convoyeur
depinde de context, poti gasi si dispozitiv/sistem de transport, conducta de transport, daca ai un desen e si mai bine.


mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 133

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conveier


Explanation:
in dictionarul tehnic. Ar fi nevoie de mai mult context deoarece ar putea fi vorba si despre altceva

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 22:08:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Ex. conducta de dirijare a aerului, conducta de evacuare, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 23:00:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Daca este vorba despre cazile cu hidromasaj, se refera probabil la furtunul care face legatura intre butonul pneumatic si pompa

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 23:05:12 (GMT)
--------------------------------------------------

am intalnit expresia \"furtun de comanda\", da\' mie parca-mi suna a traducere. Poate ca ma-nsel, sa vedem ce spun si alti colegi

Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 93
Grading comment
este vorba de carucioare stivuitoare si termenul care corspunde cel mai bine este "conducta de dirijare a aerului"
am ales raspunsul tau dar multumesc si lui Mihaela pentru sugerare !