ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Italian to Romanian » Telecom(munications)

tramoggia con coclea di estrazione

Romanian translation: buncăr cu şnec de extracţie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:tramoggia con coclea di estrazione
Romanian translation:buncăr cu şnec de extracţie
Entered by: Carmen Copilau

20:12 Mar 25, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / impianti
Italian term or phrase: tramoggia con coclea di estrazione
La raccolta del materiale filtrato può avvenire su cassoni oppure su tramoggia con coclea di estrazione.
clau_clau
buncăr cu şnec de extracţie
Explanation:
aici vei găsi fotografia pentru "tramoggia con coclea"
http://images.google.it/imgres?imgurl=http://www.ispesl.it/p...

iar aici pentru un buncăr cu şnec http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.vinificatie...

şnecurile sunt de diverse tipuri, în cazul tău este un şnec de extracţie (pentru extragere)



--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2010-03-26 13:57:18 GMT)
--------------------------------------------------

ȘNEC s.n. Transportor pentru materiale pulverulente sau în formă de pastă, la care antrenarea materialului se efectuează cu ajutorul unei benzi elicoidale sau al unor palete fixate pe un arbore care se rotește
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1coş (benă) cu melc de extracţieCristina Imbucatura
4buncăr cu şnec de extracţie
Carmen Copilau


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
coş (benă) cu melc de extracţie


Explanation:
tramoggia
sf cassone a pareti inclinate con un'apertura sul fondo, impiegato per travasare o scaricare materiali

coclea [cò-cle-a]
s.f. (pl. -clee)
1 MECC Macchina idraulica per sollevare l'acqua o materiali sciolti, come sabbia, ghiaia e sim., composta di un tubo entro il quale si svolge un elicoide che consente lo spostamento ascensionale del materiale
‖ SIN. vite d'Archimede


    Reference: http://www.filtran.it/shaftless-screw-conveyors
    Reference: http://www.enoveneta.it/prodotti/ricezione-uva/tramoggia
Cristina Imbucatura
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin: Pt. tramoggia:pâlnie, http://www.ventil-machine.ro/sistemedefiltrare.htm
8 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
buncăr cu şnec de extracţie


Explanation:
aici vei găsi fotografia pentru "tramoggia con coclea"
http://images.google.it/imgres?imgurl=http://www.ispesl.it/p...

iar aici pentru un buncăr cu şnec http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.vinificatie...

şnecurile sunt de diverse tipuri, în cazul tău este un şnec de extracţie (pentru extragere)



--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2010-03-26 13:57:18 GMT)
--------------------------------------------------

ȘNEC s.n. Transportor pentru materiale pulverulente sau în formă de pastă, la care antrenarea materialului se efectuează cu ajutorul unei benzi elicoidale sau al unor palete fixate pe un arbore care se rotește

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Grazie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Maria Marin: În alt context, răspunsul tău este corect. Însă, dacă nu greşesc, aici este vorba despre sisteme de filtrare. Spor la lucru!
56 mins
  -> i link che ho postato sono indicativi e non vanno presi alla lettera. Volevo semplicemente "far vedere" com'è una tramoggia e com'è un "buncăr". Coclea non è altro che "un şnec"