KudoZ home » Italian to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Messa a terra dell'autobotte

Slovenian translation: Ozemljitev avtocisterne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Messa a terra dell'autobotte
Slovenian translation:Ozemljitev avtocisterne
Entered by: MostTranslation

15:47 Feb 3, 2009
Italian to Slovenian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: Messa a terra dell'autobotte
Prima delle operazioni di carico e scarico, collegare sempre la “messa a terra” dell’autobotte.
MostTranslation
Italy
Ozemljitev avtocisterne
Explanation:
Z ozemljitvijo preprečimo, da se zaradi električnega kratkega stika vnamejo vnetljive snovi (bencin, plin, ipd.), ki jih avtocisterna prevaža.
Selected response from:

noordung
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ozemljitev avtocisternenoordung
4ozemljitevpribact


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Messa a terra dell\\\'autobotte
ozemljitev


Explanation:
v smislu "zavarovanje pred prenapolnitvijo"


    Reference: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=199911&stevilka...
pribact
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 2

2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ozemljitev avtocisterne


Explanation:
Z ozemljitvijo preprečimo, da se zaradi električnega kratkega stika vnamejo vnetljive snovi (bencin, plin, ipd.), ki jih avtocisterna prevaža.

noordung
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8