KudoZ home » Latvian to English » Mechanics / Mech Engineering

rewinding

English translation: uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana no jauna, atkārtota uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana


14:52 Jul 26, 2005
Latvian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Automotive
Latvian term or phrase: rewinding
teikums: Dismantling, re-assembly and rewinding.
Klavs Kalnacs
English translation:uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana no jauna, atkārtota uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana
Explanation:
Ar tik vāju kontekstu (nav paskaidrots, kas tā par ierīci, nav arī dots teikums vai rindkopa) mēs varam tikai minēt.

Merriam-Webster
: to wind again; especially : to reverse the winding of (as film)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-07-26 16:21:48 GMT)
--------------------------------------------------

Elektrodzinēju tinumus mēdz uztīt un, ja vajadzīgs, pārtīt.
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
Paldies!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana no jauna, atkārtota uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana
Valters Feists
2attishana
Burrell


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
attishana


Explanation:
attishana, vismaz to shis vards nozimee

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valters Feists: Jā, kāpēc gan ne. :) Bet konteksta gandrīz nekāda...
22 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana no jauna, atkārtota uzvilkšana/uzgriešana/uztīšana


Explanation:
Ar tik vāju kontekstu (nav paskaidrots, kas tā par ierīci, nav arī dots teikums vai rindkopa) mēs varam tikai minēt.

Merriam-Webster
: to wind again; especially : to reverse the winding of (as film)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-07-26 16:21:48 GMT)
--------------------------------------------------

Elektrodzinēju tinumus mēdz uztīt un, ja vajadzīgs, pārtīt.


    Reference: http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?book=Dictionary&va=rew...
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!!