KudoZ home » Latvian to English » Patents

īsziņas

English translation: summary (vai brief information, u.tml.)


11:31 Oct 18, 2007
Latvian to English translations [PRO]
Law/Patents - Patents
Latvian term or phrase: īsziņas
Te nav nekādu sakaru ar mobilo telefonu īsziņām!!

Jautājums attiecas uz preču zīmes reģistrācijas apliecību, kas ir izdota saskaņā ar Ministru Padomes 1992.g. 28. februāra lēmumu.

Apliecībā ir dažādi virsraksti - viens no kuriem ir "īsziņas".

Information in brief?
Jana Teteris
United Kingdom
English translation:summary (vai brief information, u.tml.)
Explanation:
Jā, ir domātas īsas ziņas, īsa informācija, kopsavilkums.

Par "īsziņām" var saukt arī īsus ziņu gabaliņus laikrakstos - pretstatā gariem rakstiem.
Bet "īsas ziņas" labāk nerakstīt salikteņa veidā.
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4short details
Evija Rimšāne
4summary (vai brief information, u.tml.)
Valters Feists


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
summary (vai brief information, u.tml.)


Explanation:
Jā, ir domātas īsas ziņas, īsa informācija, kopsavilkums.

Par "īsziņām" var saukt arī īsus ziņu gabaliņus laikrakstos - pretstatā gariem rakstiem.
Bet "īsas ziņas" labāk nerakstīt salikteņa veidā.

Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
short details


Explanation:
esmu diezgan bieži dzirdējusi un redzējusi arī šādu izteicienu

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-10-18 11:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

(pretstatā terminam "full details")

Evija Rimšāne
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian