KudoZ home » Lithuanian to English » Construction / Civil Engineering

išpildomoji nuotrauka

English translation: layout picture


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:išpildomoji nuotrauka
English translation:layout picture
Entered by: translations9

13:06 Mar 30, 2007
Lithuanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Lithuanian term or phrase: išpildomoji nuotrauka
Darbai ar jų etapai laikomi užbaigti, kai įvykdyti visi Darbai, užpildytas statybos Darbų žurnalas, pateiktos išpildomosios nuotraukos ir skaitmeninės jų kopijos “Autodesk® AutoCad®” formate
DaivaS
Lithuania
layout picture
Explanation:
Manau, kad tai gali būti vienas iš variantų. Reikėtų daugiau teksto matyti
Pagarbiai
Simona
Selected response from:

translations9
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4layout picture
trans2
4geodesic photographs
Gintautas Kaminskas
2layout picture
translations9


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
layout picture


Explanation:
Manau, kad tai gali būti vienas iš variantų. Reikėtų daugiau teksto matyti
Pagarbiai
Simona

translations9
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 136

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geodesic photographs


Explanation:
Surask.lt - Geodezija - Statyba - Verslas, ekonomika
Žemės sklypų geodeziniai (kadastriniai) matavimai, nužymėjimo darbai, topografinės nuotraukos, požeminių komunikacijų geodezinės (išpildomosios) nuotraukos ...



    Reference: http://www.surask.lt/verslas_ekonomika/statyba/geodezija
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 164

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
layout picture


Explanation:


...pritariu siam variantui.

trans2
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian