KudoZ home » Lithuanian to English » Forestry / Wood / Timber

Žaliosios girios biosferos poligonas

English translation: biosphere ground


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:biosferos poligonas
English translation:biosphere ground
Entered by: diana bb

20:30 Oct 20, 2007
Lithuanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Forestry / Wood / Timber
Lithuanian term or phrase: Žaliosios girios biosferos poligonas
Visi Karsakiškio girininkijos miškai priklauso Žaliosios girios biosferos poligonui, kuriame siekiama išsaugoti ekosistemą, retųjų paukščių populiacijas, į Raudonąją knygą įrašytus augalus.
diana bb
Lithuania
biosphere ground of Žalioji forest
Explanation:
.
Selected response from:

Deimante Paulauskaite
Grading comment
Labai ačiū - ir už atsakymą, ir už pirmąją nuorodą.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Žalioji forest biosphere reserve
Gintautas Kaminskas
3biosphere ground of Žalioji forestDeimante Paulauskaite


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
biosphere ground of Žalioji forest


Explanation:
.


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:Wk3kqJmcW5oJ:www.efi.fi...
    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:fVSDPoX2IVsJ:www.countr...
Deimante Paulauskaite
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Labai ačiū - ir už atsakymą, ir už pirmąją nuorodą.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Žalioji forest biosphere reserve


Explanation:
Google randu tik 29 "biosphere ground" atvejus, o "biosphere reserve" — beveik milijoną atvejų. Tačiau, reikia žinoti, ar „Žaliosios girios biosferos poligonas“ tikrai "biosphere reserve".

Example sentence(s):
  • A biosphere reserve is an international conservation designation given by UNESCO under its Programme on Man and the Biosphere (MAB).
  • The World Network of Biosphere Reserves is the collection of all 529 biosphere reserves in 105 countries (as of 2007).

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Biosphere_reserve
Gintautas Kaminskas
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: Atrodo, kad Lietuvoje yra tik vienas 'biosphere reserve' - tai Žuvinto ežeras.