KudoZ home » Lithuanian to English » Law: Contract(s)

pasirašytinai

English translation: recorded delivery


14:24 Apr 29, 2008
Lithuanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Lithuanian term or phrase: pasirašytinai
pavyzdžiui: "dokumentai įteikiami pasirašytinai"
Rasa Racevičiūtė
English translation:recorded delivery
Explanation:
BABYLON 6 žodynas

delivery
n 1. pristatymas; atgabenimas; (korespondencijos) išnešiojimas; including delivery pristatytinai; on delivery pristačius; delivery at door, delivery to smb’s door užsakymų pristatymas į namus; express/special delivery skubus pristatymas; bulk delivery kom. pristatymas didelėmis partijomis; delivery note kom. važtaraštis 2. įteikimas, išdavimas; delivery of a telegram telegramos įteikimas; recorded delivery įteikimas pasirašytinai; delivery desk/room knygų išdavimo vieta; abonementas 3. (kalbos) (pa)sakymas; kalbėsena, dėstysena; good [poor] delivery gera [prasta] dikcija 4. (elektros, vandens, anglių) tiekimas; to stop delivery nutraukti tiekimą 5. gimdymas; delivery room gimdymo palata 6. = deliverance 2

Selected response from:

Inga Jurkeviciute
Italy
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1recorded delivery
Inga Jurkeviciute
4with signed confirmation of receipt / delivery against receipt
Vitals
4with confirmation by signature
Romualdas Zvonkus


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
with confirmation by signature


Explanation:
Neteko girdėti termino, tai siūlau verst aprašomuoju būdu.

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
recorded delivery


Language variant: sign delivery confirmation

Explanation:
BABYLON 6 žodynas

delivery
n 1. pristatymas; atgabenimas; (korespondencijos) išnešiojimas; including delivery pristatytinai; on delivery pristačius; delivery at door, delivery to smb’s door užsakymų pristatymas į namus; express/special delivery skubus pristatymas; bulk delivery kom. pristatymas didelėmis partijomis; delivery note kom. važtaraštis 2. įteikimas, išdavimas; delivery of a telegram telegramos įteikimas; recorded delivery įteikimas pasirašytinai; delivery desk/room knygų išdavimo vieta; abonementas 3. (kalbos) (pa)sakymas; kalbėsena, dėstysena; good [poor] delivery gera [prasta] dikcija 4. (elektros, vandens, anglių) tiekimas; to stop delivery nutraukti tiekimą 5. gimdymas; delivery room gimdymo palata 6. = deliverance 2



Inga Jurkeviciute
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb: Aišku, jei kalbama apie paštu siunčiamus dokumentus
17 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
with signed confirmation of receipt / delivery against receipt


Explanation:
dokumentai įteikiami pasirašytinai - the documents shall be delivered with signed confirmation of receipt

ARBA

įteikti asmeniškai pasirašytinai - delivery by hand against receipt


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-29 17:24:37 GMT)
--------------------------------------------------

Taip yra ES istatimyne

Vitals
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in LithuanianLithuanian