KudoZ home » Lithuanian to English » Law (general)

ukinis subjektas

English translation: business entity


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:ukinis subjektas
English translation:business entity
Entered by: ingoociukas

15:18 Sep 18, 2007
Lithuanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Teismo nutartis
Lithuanian term or phrase: ukinis subjektas
apie bendrove
ingoociukas
business entity
Explanation:
reiktu daugiau konteksto
Selected response from:

Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Grading comment
Labai ačiū manau kad konteksta atitinka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3business entity
Mindaugas Vasinauskas
4business entity
Jurate Janaviciute


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
business entity


Explanation:
reiktu daugiau konteksto


    Reference: http://lit.proz.com/kudoz/1098177
Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Labai ačiū manau kad konteksta atitinka

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
19 mins

agree  Justas Staniulis
2 hrs

agree  Justina KP
1 day58 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
business entity


Explanation:
"Ūkio subjektas (ūkinis subjektas) – ūkinės veiklos subjektas, vienetas; asmuo, aktyviai ir betarpiškai veikiantis ūkio srityje, ekonominėje veikloje - vykdantis ūkinę veiklą ir gaunantis atitinkamas (nedarbines) pajamas. Pagal teisinę formą subjektas gali būti tiek juridinis, tiek ir fizinis asmuo; organizacija, užsienio valstybės įmonės filialas, atstovybė ar nuolatinė buveinė"



    Reference: http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%AAkio_subjektas
    Reference: http://www.bizfilings.com/products/articles/entity_compariso...
Jurate Janaviciute
Luxembourg
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian