KudoZ home » Lithuanian to English » Manufacturing

pig grain leather

English translation: kiaulės oda (viršutinis sluoksnis)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:pig grain leather
English translation:kiaulės oda (viršutinis sluoksnis)
Entered by: ingoociukas

19:37 Apr 25, 2008
Lithuanian to English translations [PRO]
Manufacturing / specification
Lithuanian term or phrase: pig grain leather
pig grain leather
ingoociukas
kiaulės oda (viršutinis sluoksnis)
Explanation:
Radau rusiska vertima "pig grain - свиная кожа (верхний слой)"

http://www.dingiun.com.tw/russia/product-1.php

Gal jum pades...
Selected response from:

Vitals
Lithuania
Grading comment
Ačiū. Visų atsakymai tiko, bet jūsų buvo pirmasis
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4natūrali kiaulės oda su šeriais
vita_translates
3natūrali kiaulės oda
diana bb
3kiaulės oda (viršutinis sluoksnis)
Vitals


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kiaulės oda (viršutinis sluoksnis)


Explanation:
Radau rusiska vertima "pig grain - свиная кожа (верхний слой)"

http://www.dingiun.com.tw/russia/product-1.php

Gal jum pades...

Vitals
Lithuania
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū. Visų atsakymai tiko, bet jūsų buvo pirmasis

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
natūrali kiaulės oda su šeriais


Explanation:
-

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
natūrali kiaulės oda


Explanation:
natūrali kiaulės oda

Mano manymu, galėtų būti taip. Pažiūrėjau Vikipedijoje - ten aiškinama, kad 'grain leather' išsaugomas odos paviršinis sluoksnis - epidermis, ji nešvitrinama ir nelyginama, tad nepašalinami odos nelygumai. Nuo epidermio pašalinami tik šeriai. Tokia oda yra stipri ir patvari.



--------------------------------------------------
Note added at 1 diena16 val. (2008-04-27 12:14:38 GMT)
--------------------------------------------------

Tiesa, kad nekiltų abejonių:
tikra oda - genuine leather


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Leather
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8