KudoZ home » Macedonian to Dutch » Other

zashtitna merka

Dutch translation: veiligheidskenmerk/hologram


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:zashtitna merka
Dutch translation:veiligheidskenmerk/hologram
Entered by: Natuschka

19:26 Jul 6, 2003
Macedonian to Dutch translations [Non-PRO]
Macedonian term or phrase: zashtitna merka
term op een rijbewijs
Elisabeth Ghysels
veiligheidskenmerk/hologram
Explanation:
veiligheidskenmerk/hologram
защитная голограмма
...защитная голограмма и ряд других используемых средств защиты позволяет исключить возможность подделки наших карточек
de echtheidskenmerken zoals het hologram
http://24.132.131.174/krantnb58.htm
veiligheidskenmerken
Daarom worden er in officiële documenten zoals een rijbewijs, identiteitskaart of paspoort heel veel veiligheidskenmerken ingebouwd.
Selected response from:

Natuschka
Netherlands
Grading comment
dank u, en sorry voor het verlaat toekennen van de punten. Ik was enkele dagen weg! Groeten, Elisabeth
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5merka-maatregelpapez
3veiligheidskenmerk/hologramNatuschka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
veiligheidskenmerk/hologram


Explanation:
veiligheidskenmerk/hologram
защитная голограмма
...защитная голограмма и ряд других используемых средств защиты позволяет исключить возможность подделки наших карточек
de echtheidskenmerken zoals het hologram
http://24.132.131.174/krantnb58.htm
veiligheidskenmerken
Daarom worden er in officiële documenten zoals een rijbewijs, identiteitskaart of paspoort heel veel veiligheidskenmerken ingebouwd.



    Reference: http://tourcompas.cv.ukrtel.net/prava.php
    Reference: http://pvda.nl/renderer.do/menuId/37351/sf/37216/returnPage/...
Natuschka
Netherlands
Native speaker of: Native in RussianRussian
Grading comment
dank u, en sorry voor het verlaat toekennen van de punten. Ik was enkele dagen weg! Groeten, Elisabeth

412 days   confidence: Answerer confidence 5/5
merka-maatregel


Explanation:
veiligheidsmaatregel
Staat in elk woordenboek

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 8