KudoZ home » Macedonian to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

zaveruva

English translation: certify


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:zaveruva
English translation:certify
Entered by: Radica Schenck

15:29 Apr 2, 2007
Macedonian to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Macedonian term or phrase: zaveruva
dekanot go
- potvrduva zapisuvanjeto na semestarot
- zaveruva semestarot.

blagodaram!
Radica Schenck
Germany
certify
Explanation:
Vo smisla: "I hereby certify..." Dekanot, vsušnost, potvrduva deka studentot go zapišal a potoa go zaključil odredeniot semestar.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 17:33:53 GMT)
--------------------------------------------------

Mislam deka ne e dovolno da se stavi samo glagolot certify i deka e potrebno da se dodade nešto što eksplicitno go dopolnuva značenjeto... n.pr. certifies the completion/conclusion ili drug zbor so taa smisla...
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
da, toa e toa. blagodaram!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5certify
Sherefedin MUSTAFA
4verify
Dragi Peltechki
4validate (a document)
Biljana Vasileva Bojcev


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
validate (a document)


Explanation:
Zoze Murgoski, internet

Biljana Vasileva Bojcev
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Macedonian

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verify


Explanation:
...

Dragi Peltechki
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
certify


Explanation:
Vo smisla: "I hereby certify..." Dekanot, vsušnost, potvrduva deka studentot go zapišal a potoa go zaključil odredeniot semestar.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 17:33:53 GMT)
--------------------------------------------------

Mislam deka ne e dovolno da se stavi samo glagolot certify i deka e potrebno da se dodade nešto što eksplicitno go dopolnuva značenjeto... n.pr. certifies the completion/conclusion ili drug zbor so taa smisla...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 3
Grading comment
da, toa e toa. blagodaram!
Notes to answerer
Asker: "the dean certifies the semester" da stoi?