KudoZ home » Macedonian to English » Law (general)

договор за дар

English translation: gift agreement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:договор за дар
English translation:gift agreement
Entered by: Milena Čkripeska

13:29 Nov 6, 2007
Macedonian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / types of contracts
Macedonian term or phrase: договор за дар
Во рамки на опис на предмети на Правниот факултет, дипломата дава подетални описи за тоа што се изучувало по секој предмет. Во рамки на овој предмет за кој станува збор, се наведуваат, како поддотчки повеќе договори, а овој е еден од нив. Некој прецизен правен термин дали знаете?
Kalina Maleska-Gegaj
Macedonia (FYROM)
gift agreement
Explanation:
Можеби линковите подолу ќе помогнат.
Selected response from:

alinguista
Grading comment
Fala mnogu, morav da podelam megju vas i Sherefedin, no fala dopolnitelno i za linkovite
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3gift agreement
Sherefedin MUSTAFA
3 +3gift agreement
alinguista


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
gift agreement


Explanation:
или: deed of gift

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilija Ivanovska
2 mins
  -> Благодарам.

agree  alinguista: Шерефедин беше побрз од мене :)
5 mins
  -> Благодарам.

agree  d_miteva
10 mins
  -> Благодарам.

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
gift agreement


Explanation:
Можеби линковите подолу ќе помогнат.


    Reference: http://www.supportingadvancement.com/potpourri/sample_gift_a...
    Reference: http://www.archivists.org/publications/deed_of_gift.asp
alinguista
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Fala mnogu, morav da podelam megju vas i Sherefedin, no fala dopolnitelno i za linkovite

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
3 mins
  -> благодарам

agree  d_miteva
5 mins
  -> благодарам

agree  Milena Čkripeska
31 days