KudoZ home » Macedonian to English » Mining & Minerals / Gems

јаловиште

English translation: tailings pond


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:јаловиште
English translation:tailings pond
Entered by: Dragi Peltechki

13:58 Apr 30, 2008
Macedonian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems
Macedonian term or phrase: јаловиште
Се мисли на јаловиште на рудник
JasminkaVT
tailings pond
Explanation:
Постојат два термини за јаловиште во рударската индустрија:
tailings pond=јаловиште каде се депонира остатокот од процесот на флотација. Тоа се практично мали езерца кои содржат мешавина на вода, реагенси користени во процесот на флотација, и неминералниот дел од рудата.
dumping site=јаловиште каде се депонира суровината која не содржи минерализација. Оваа суровина се добива со процес на минирање или со директно копање во рудниците за јаглен.
Selected response from:

Dragi Peltechki
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tailings pond
Dragi Peltechki
4Slag Heap
Daniel Todorovski
4slag landfill
Kire Dimik


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slag landfill


Explanation:
---

Kire Dimik
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
Notes to answerer
Asker: Кире, ти благодарам за одгворот, јан не можев никаде да го пронајдам, можеш те молам да ми посочиш кој е изворот на твојот превод. Благодарам.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Slag Heap


Explanation:
Признавам, Кире беше прв. :)



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Slag_heap
Daniel Todorovski
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Blagodaram


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tailings pond


Explanation:
Постојат два термини за јаловиште во рударската индустрија:
tailings pond=јаловиште каде се депонира остатокот од процесот на флотација. Тоа се практично мали езерца кои содржат мешавина на вода, реагенси користени во процесот на флотација, и неминералниот дел од рудата.
dumping site=јаловиште каде се депонира суровината која не содржи минерализација. Оваа суровина се добива со процес на минирање или со директно копање во рудниците за јаглен.

Dragi Peltechki
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодарам на исцрпниот одговор