KudoZ home » Norwegian to Danish » General / Conversation / Greetings / Letters

sampakker

Danish translation: sammensætter pakkerne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Norwegian term or phrase:sampakker
Danish translation:sammensætter pakkerne
Entered by: Susanne Roelands

12:33 Mar 11, 2004
Norwegian to Danish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Norwegian term or phrase: sampakker
Fremstiller og bekoster følgende elementer til Velkomstpakken.

(Sett inn hvem som sampakker og hvordan velkomstpakkene blir sendt eller utlevert)
Susanne Roelands
Belgium
står for pakning/sammensætter pakkerne
Explanation:
Der er nok tale om, hvem der står for pakning eller sammensætning af pakker (med forskelligt indhold?).
Selected response from:

Susanne Rosenberg
Germany
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pakker delene sammen
Lisbeth Mejer
3står for pakning/sammensætter pakkerne
Susanne Rosenberg


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pakker delene sammen


Explanation:
Jeg tror ikke, vi kan sige det så kort og fikst på dansk. Men der må være tale om den person, der samler delene til hver enkelt pakke og pakker dem.

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
står for pakning/sammensætter pakkerne


Explanation:
Der er nok tale om, hvem der står for pakning eller sammensætning af pakker (med forskelligt indhold?).

Susanne Rosenberg
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak for hjælpen.