KudoZ home » Norwegian to Swedish » Computers (general)

aggregat

Swedish translation: (disk)partition


16:15 Mar 5, 2007
Norwegian to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
Norwegian term or phrase: aggregat
Konfigurasjon

Basis konfigurasjon av NetApp Data ONTAP
Installasjon av OS
Klargjøring av disker
Opprettelse av ett aggregat
Opprettelse av ett root volum
Verifisering av grunnkonfigurasjonen/setup
Oppsett av Autosupport
Opprettelse av NOW konto
Verifisere at alle bestilte lisenser er installert
PMPtranslations
Swedish translation:(disk)partition
Explanation:
Först skapar man en avdelning på disken ...
Selected response from:

Fredrik Vrang
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(disk)partition
Fredrik Vrang
3volymstruktur
Sven Petersson


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
volymstruktur


Explanation:
:o)

Sven Petersson
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(disk)partition


Explanation:
Först skapar man en avdelning på disken ...

Fredrik Vrang
Sweden
Works in field
Native speaker of: Swedish
PRO pts in category: 12