KudoZ home » Polish » Finance (general)

Pytanie konkursowe XXIV/5

Polish translation: debiut niewczesny ;)


23:44 Jul 4, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Finance (general)
Polish term or phrase: Pytanie konkursowe XXIV/5
Oddział zamknięty.

Znowu z działki bankowej... Prawda, że śliczne?... Powyższe stanowi komunikat wyjaśniający przyczynę "zwrócenia" (odbicia/ odmowy) wykonania poleceń transakcji offline.

zasady konkursu: http://www.proz.com/topic/22393
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:debiut niewczesny ;)
Explanation:
wersja I

raz klient banku gdzieś w Afganistanie
co w finansowo kiepskim był stanie
przed wejściem tkwił dziwnie uśmiechnięty
na deszczu mocząc swe piękne ubranie
więc go odwieźli na oddział zamknięty

wersja II

Zenek raz popadł w finansowy niż
w portfelu znalazł tylko zdechłą mysz
lecz gdy przed bankiem stanął cały spięty
emocje gdzieś opadły gdyż
powitał go napis: Oddział zamknięty

===
ech, jak szaleć to szaleć ;))
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
Ola dzi[ zgarnia caBe 4 punkty... obie wersje wzbudzily we mnie na nowo do bankuff awersje...
Jerzy - 3 punkty. wierszyk piekny
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4XXiV/V
Jerzy Gzula
2debiut niewczesny ;)
A_Lex


  

Answers


7 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
debiut niewczesny ;)


Explanation:
wersja I

raz klient banku gdzieś w Afganistanie
co w finansowo kiepskim był stanie
przed wejściem tkwił dziwnie uśmiechnięty
na deszczu mocząc swe piękne ubranie
więc go odwieźli na oddział zamknięty

wersja II

Zenek raz popadł w finansowy niż
w portfelu znalazł tylko zdechłą mysz
lecz gdy przed bankiem stanął cały spięty
emocje gdzieś opadły gdyż
powitał go napis: Oddział zamknięty

===
ech, jak szaleć to szaleć ;))

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ola dzi[ zgarnia caBe 4 punkty... obie wersje wzbudzily we mnie na nowo do bankuff awersje...
Jerzy - 3 punkty. wierszyk piekny

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
XXiV/V


Explanation:
Kto w banku pracuje, bardzo się stresuje -
wielu urzędników po prostu wariuje.
Ich mieszkaniem oddział zamknięty się staje.
Czasem ta choroba tak ich dziesiątkuje,
że cały oddział zamknąć tylko pozostaje...

Jerzy Gzula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish