KudoZ home » Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

czas przyszły od zdumieć

Polish translation: zdumieję, zdumiejesz, zdumieje...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:czas przyszły od zdumieć
Polish translation:zdumieję, zdumiejesz, zdumieje...
Entered by: literary

17:30 Oct 31, 2007
Polish to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
Polish term or phrase: czas przyszły od zdumieć
zdumimy ich?
literary
zdumieję, zdumiejesz, zdumieje...
Explanation:
1 os. lm to ZDUMIEJEMY :)

http://so.pwn.pl/lista.php?co=zdumie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-31 17:37:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://193.222.135.227/slownik/sp.phtml?sl=zdumie

http://www.slownik.iorg.pl/s/zdumiec

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-10-31 17:39:46 GMT)
--------------------------------------------------

Zgadzam sie z Bartkiem. Mozna rowniez uzyc innego czasownika (zadziwic, zaskoczyc itp.)

:)
Selected response from:

Monika Jakacka Márquez
Spain
Grading comment
O to w sumie chodziło, choć może użyję wersji "na okrągło".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4wprawimy w zdumienie
Andrzej Lejman
4 +2zdumieję, zdumiejesz, zdumieje...
Monika Jakacka Márquez
3 +2zadziwimy
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zadziwimy


Explanation:
ich

a czy to musi być zdumiewanie? :) :) :)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
1 hr

agree  Agnieszka Hayward
4 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zdumieję, zdumiejesz, zdumieje...


Explanation:
1 os. lm to ZDUMIEJEMY :)

http://so.pwn.pl/lista.php?co=zdumie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-31 17:37:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://193.222.135.227/slownik/sp.phtml?sl=zdumie

http://www.slownik.iorg.pl/s/zdumiec

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-10-31 17:39:46 GMT)
--------------------------------------------------

Zgadzam sie z Bartkiem. Mozna rowniez uzyc innego czasownika (zadziwic, zaskoczyc itp.)

:)

Monika Jakacka Márquez
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
O to w sumie chodziło, choć może użyję wersji "na okrągło".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Formalnie tak.:)
2 hrs
  -> Dziekuje :)

agree  allp: moim zdaniem to brzmi zupełnie OK
6 hrs
  -> Wielkie dzieki :)

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
wprawimy w zdumienie


Explanation:
znaczeniowo synonim, a pułapek nie ma

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
58 mins

agree  tabor
1 hr

agree  inmb
3 hrs

agree  Agnieszka Hayward
4 hrs