KudoZ home » Polish » IT (Information Technology)

aktualizacji czy aktualizację

Polish translation: aktualizacji


12:09 Oct 25, 2006
Polish to Polish translations [PRO]
Medical - IT (Information Technology) / gramatyka
Polish term or phrase: aktualizacji czy aktualizację
Nie możesz próbować zainstalować aktualizacji Microsoft Windows XP Service Pack 2 ....
(który przypadek jest poprawny?)
kgas
Poland
Polish translation:aktualizacji
Explanation:
nie możesz (kogo?, czego?)
możesz (kogo?, co?)
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6aktualizacji
leff
5 +3NIE MOŻESZ - aktualizacji, MOŻESZ - aktualizacjęanglista


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
aktualizacji


Explanation:
nie możesz (kogo?, czego?)
możesz (kogo?, co?)

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista
1 min

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
11 mins

agree  Andrzej Lejman: Tyle, że to się nazywa "dodatek" i wtedy wszystko jest jasne. ///Zgoda, ale tu raczej nie byłoby wątpliwości, to miałem na myśli.
32 mins
  -> ależ problem dalej pozostaje ;) - Nie możesz dodatku, możesz dodatek

agree  Marcelina Haftka
55 mins

agree  Jerzy Czopik: ano
1 hr

agree  Adam Zakrzewski
3 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
NIE MOŻESZ - aktualizacji, MOŻESZ - aktualizację


Explanation:
wiedza własna

anglista
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
10 mins

agree  Marcelina Haftka
54 mins

agree  Jerzy Czopik: i cudza :-)))))
1 hr
  -> fakt