KudoZ home » Polish » Linguistics

,

Polish translation: tak


19:13 May 15, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics / gramatyka
Polish term or phrase: ,
Zaznacz niżej, jak się czujesz, biorąc pod uwagę wszystkie Twoje dolegliwości.
[czy przed "jak" ma stać przecinek, czy nie?]
xxxnnowak
Polish translation:tak
Explanation:
ha! a moim zdaniem, powinien
rozdziela dwa człony zawierające orzeczenia,
więc raczej tak

(ale nie na 10000% bo ja i przecinki....)
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4tak
*eva*
4nie
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie


Explanation:
moe powinno być IMVHO

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
tak


Explanation:
ha! a moim zdaniem, powinien
rozdziela dwa człony zawierające orzeczenia,
więc raczej tak

(ale nie na 10000% bo ja i przecinki....)

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
31 mins
  -> :)

agree  leff
2 hrs
  -> więc nie jestem tak całkiem do niczego w kwestii ","? :)

agree  Jabberwock
2 hrs
  -> dzięki! :)

agree  Katarzyna Chmiel: zdanie podrzędne okolicznikowe
11 hrs
  -> o, słowa rozsądku - dzięki! :)