KudoZ home » Polish » Linguistics

Dane osobiste vs. dane osobowe

Polish translation: ***


20:41 Dec 3, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Linguistics
Polish term or phrase: Dane osobiste vs. dane osobowe
jak jest roznica?
Kathy O
Canada
Polish translation:***
Explanation:
Nie ma różnicy, ale dane osobowe to sformułowanie bardziej oficjalne / urzędowe.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-12-03 20:47:36 GMT)
--------------------------------------------------

Popatrz sobie zresztą na googlefight.com... Wyniki mówią same za siebie :)
Dane osobowe = 131 000 trafień
Dane osobiste = 5 220 trafień

A ponadto osobiste znaczy prywatne, osobowe znaczy personalne :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dziekuje rowniez i Ani za odpowiedz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1***
SATRO
3niżej
Anna Bittner


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
w google bywają używane zamiennie, ale IMHO dane osobowe są terminem oficjalnym obejmującym dane typu imię, nazwisko, płeć, wiek, adres itepe

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
***


Explanation:
Nie ma różnicy, ale dane osobowe to sformułowanie bardziej oficjalne / urzędowe.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-12-03 20:47:36 GMT)
--------------------------------------------------

Popatrz sobie zresztą na googlefight.com... Wyniki mówią same za siebie :)
Dane osobowe = 131 000 trafień
Dane osobiste = 5 220 trafień

A ponadto osobiste znaczy prywatne, osobowe znaczy personalne :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje rowniez i Ani za odpowiedz

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz Witek
2339 days