KudoZ home » Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe XXIV/2

Polish translation: popróbujmy...


23:12 Jun 26, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / konkurs
Polish term or phrase: Pytanie konkursowe XXIV/2
kontekst: (Był to dla niej uśmiech wyjątkowo zwycięski, a on w obecnej sytuacji nie mógł nic na to poradzić.)
pytanie właściwe: Nie mógł nawet pokazać jej palca.

zasady konkursu: http://www.proz.com/topic/22393
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:popróbujmy...
Explanation:
Choć był kozak nad kozaki,
Problem stanął przed nim taki:
Ona była cud dziewica,
Wszak nie ujdzie by chwat taki
robił gest Kozakiewicza!

aabab
:))))

Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziś Magda zgarnia 4 pkt, Lim0nka i Jerzy po 3 pkt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5XXIV/2
Jerzy Gzula
4popróbujmy...
Magda Dziadosz
1XXIV/2
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
popróbujmy...


Explanation:
Choć był kozak nad kozaki,
Problem stanął przed nim taki:
Ona była cud dziewica,
Wszak nie ujdzie by chwat taki
robił gest Kozakiewicza!

aabab
:))))

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziś Magda zgarnia 4 pkt, Lim0nka i Jerzy po 3 pkt

14 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
XXIV/2


Explanation:
Gdzieś hen pod granicą, w małej mieścinie,
Nawrzucał facet swej babie przy winie
Więc baba na niego się wściekła, że hej,
Chiachnęła łapska i co się nawinie...
Już nie tylko palca nie pokaże jej!

jak ktoś od rana siedzi nad trupkami, to potem są takie efekty...

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
XXIV/2


Explanation:
Że też zamiast zająć się pracą tracę czas na takie bzdury... Tygru, to musi być Twój urok osobisty. Here is my entry.
Gdy to co miał w spodniach wreszcie ujrzała
uśmiechu ukryć już nie próbowała.
Ubrał się biedak i poszedł z płaczem...
Palec pokazać? Satysfakcja mała...
ale przynajmniej był świetnym tłumaczem.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 20 hrs 38 mins (2004-06-28 19:50:56 GMT)
--------------------------------------------------

Some refinements:
Gdy to co miał w spodniach wreszcie ujrzała
uśmieszku ukryć juz nie próbowała.
Ubrał się biedak, odchodzi z płaczem...
Z pokazania palca satysfakcja mała
ale ... przynajmniej świetnym jest tłumaczem!


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 21 hrs 29 mins (2004-06-28 20:41:51 GMT)
--------------------------------------------------

Some refinements:
Gdy to co miał w spodniach wreszcie ujrzała
uśmieszku ukryć juz nie próbowała.
Ubrał się biedak, odchodzi z płaczem...
Z pokazania palca satysfakcja mała
ale ... przynajmniej świetnym jest tłumaczem!


Jerzy Gzula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12