KudoZ home » Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe XXIV/3

Polish translation: w obliczu krajobrazow


01:57 Jun 29, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
Polish term or phrase: Pytanie konkursowe XXIV/3
Jako zatwardzialy nowojorczyk, nawet po zachlysnieciu sie powietrzem ze zwiekszona dawka tlenu, stanal jak oszolomiomy w obliczu krajobrazow Wielkiej Niecki.

Wybaczcie brak polskich liter. Oto cywilizacyja w domu nastala i nowy komp nie uwzgednia takich drobiazguff...

zasady konkursu: http://www.proz.com/topic/22393
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:w obliczu krajobrazow
Explanation:
Chociaż z miasta żem facet,
co w fajną ma w banku pracę,
na widok Kaniona,
upadłem jak placek,
nie zobaczy mnie już moja żona!

***
się oto tak włączam do końkursa ;o)
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dzis Ewa zgarnia 4 pkt za "fajna prace w banku" (hehe), upadek w postaci placka oraz ujecie calosci jako uzasadnienie "pojscia w Polske",
Lim0nka - 3 pkt za "stezenie tlenu", ekologiczne porzucenie auta (mam nadzieje, ze w okolicy szrotu) oraz kontemplacje terenuff,
Jerzy - takze 3 pkt, za wydawanie sie, ze sie "all" widzialo, no i za upojenie mdlego ciala metodami iscie gwiazdorskimi... :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4XXIV/3
Jerzy Gzula
1w obliczu krajobrazow
*eva*
1XXIV/3
lim0nka


  

Answers


2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
XXIV/3


Explanation:
Komu długie przez lata domem była wieś radziecka,
tego na kolana rzuci pierwsza lepsza niecka.

wierszyk i rymy nieregulaminowe, ale na nic lepszego mnie nie stać :(

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 16 hrs 56 mins (2004-07-01 18:54:34 GMT)
--------------------------------------------------

A mieszczuch zachłyśnięty powietrzem z tych terenów,
nienawykły do wysokiego stężenia tlenu,
rzekł, że do auta nie wsiądzie już więcej ni razu,
i na łonie natury żyć będzie po nowemu,
oddając się kontemplacji Niecki krajobrazów.

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
XXIV/3


Explanation:
Jak na nowojorczyka przystało
żem widział "all" mi się wydawało,
lecz Kanion - wspaniały Natury cud
tlenem upoił mdłe moje cialo
i oszołomił ... jak film z Hollywood.

Jerzy Gzula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

3 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
w obliczu krajobrazow


Explanation:
Chociaż z miasta żem facet,
co w fajną ma w banku pracę,
na widok Kaniona,
upadłem jak placek,
nie zobaczy mnie już moja żona!

***
się oto tak włączam do końkursa ;o)

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzis Ewa zgarnia 4 pkt za "fajna prace w banku" (hehe), upadek w postaci placka oraz ujecie calosci jako uzasadnienie "pojscia w Polske",
Lim0nka - 3 pkt za "stezenie tlenu", ekologiczne porzucenie auta (mam nadzieje, ze w okolicy szrotu) oraz kontemplacje terenuff,
Jerzy - takze 3 pkt, za wydawanie sie, ze sie "all" widzialo, no i za upojenie mdlego ciala metodami iscie gwiazdorskimi... :o)