KudoZ home » Polish » Textiles / Clothing / Fashion

kieszenie w ramce

Polish translation: Rahmentasche ?

Advertisement

Login or register (free and only takes a few minutes) to participate in this question.

You will also have access to many other tools and opportunities designed for those who have language-related jobs
(or are passionate about them). Participation is free and the site has a strict confidentiality policy.
11:26 May 16, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Textiles / Clothing / Fashion / cmentarz
Polish term or phrase: kieszenie w ramce
Są to kieszenie marynarkowe. Co to jest? Znam kieszenie w szwie, nakladane, ciete ukosnie, z klapką, butonierkowe i tony innych, ale w ramce?
Czy ktos ma pomysl, z czym to skojarzyc?
bartek
Local time: 12:42
Polish translation:Rahmentasche ?
Explanation:
W leksykonie ponizej jest wytlumaczone co to jest, ale zawile ... :)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-05-16 11:42:51 GMT)
--------------------------------------------------

O-o, nie zauwazylam, ze wcale nie chcialas tlumaczenia, tak z rozpedu od razu mysle jak by to przetlumaczyc ;) Ale moze Ci sie glosariusz przyda!
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Local time: 12:42
Grading comment
Dzięki - nie szkodzi, ze nie chcialam - leksykon jest nie do pogardzenia. Dzieki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer

Advertisement


Summary of answers provided
2Rahmentasche ?Aleksandra Kwasnik


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Rahmentasche ?


Explanation:
W leksykonie ponizej jest wytlumaczone co to jest, ale zawile ... :)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-05-16 11:42:51 GMT)
--------------------------------------------------

O-o, nie zauwazylam, ze wcale nie chcialas tlumaczenia, tak z rozpedu od razu mysle jak by to przetlumaczyc ;) Ale moze Ci sie glosariusz przyda!


    Reference: http://www.playshoes.com/de/tex-lexikon.html#795
Aleksandra Kwasnik
Local time: 12:42
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki - nie szkodzi, ze nie chcialam - leksykon jest nie do pogardzenia. Dzieki :-)
Login to enter a peer comment (or grade)




Return to KudoZ list


KudoZ™ translation help
The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.



See also:



Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search