KudoZ home » Polish to Danish » Other

Myśl

Danish translation: taenk


01:55 Aug 16, 2002
Polish to Danish translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: Myśl
Myśl o mnie
Danish translation:taenk
Explanation:
... om mig

NB! husk dansk font ('a+e')
Selected response from:

Ania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Tanken om mig
Yngve Roennike
4taenkAnia


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taenk


Explanation:
... om mig

NB! husk dansk font ('a+e')

Ania
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yngve Roennike: betyder det ikke snarere tanken om mig? I modsat fald mĺ det ogsĺ hedde tćnk _pĺ_ mig.
6 hrs

2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tanken om mig


Explanation:
vil så være mit forslag, om altså ingen opponerer sig.

Yngve Roennike
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ania: 'Mysl' (o mnie) er ikke et navneord, men et udsagnsord (imperativ modus).Altsĺ. dit forste forslag, dvs.: Tćnk pĺ mig! er korrekt.
5 days
  -> I denne forbindelse har du jo ret, men det er jo dog ogsĺ et navneord, stavet pĺ nřjagtigt samme mĺde, eller har jeg uret der. I řvrig anbefales en visit pĺ www.lexland.pl vedrřrende alskens ordbřger.