KudoZ home » Polish to Dutch » Insurance

Odstąpienie od umowy

Dutch translation: royement


21:50 Feb 13, 2005
Polish to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / warunki ubezpieczenia
Polish term or phrase: Odstąpienie od umowy
Umowa ulega rozwiązaniu:
...
4) w przypadku odstąpienia od umowy - z dniem odstąpienia,
5) w przypadku wypowiedzenia umowy - z upływem okresu wypowiedzenia.
Odstąpienie od umowy może być dokonane najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Ewa Posecka
Dutch translation:royement
Explanation:
tak to siê nazywa w przypadku polis ubezpieczeniowych

http://www.stichtingdeombudsman.nl/content/nieuws/archief/01...
Royement: Eenzijdige tussentijdse beëindiging van een contract (lees: polis).
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
dziêki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4verzaking aan de overeenkomst
Spilliaert
3royement
Elzbieta


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Odst¹pienie od umowy
royement


Explanation:
tak to siê nazywa w przypadku polis ubezpieczeniowych

http://www.stichtingdeombudsman.nl/content/nieuws/archief/01...
Royement: Eenzijdige tussentijdse beëindiging van een contract (lees: polis).

Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziêki!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odst¹pienie od umowy
verzaking aan de overeenkomst


Explanation:
Ik weet niet over wat type overeenkomst het gaat.
Maar algemeen gesteld is dit de juiste vertaling


    Reference: http://www.leuven.be/showpage.asp?iPageID=2144
Spilliaert
Poland
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 6