KudoZ home » Polish to Dutch » Other

szczyty

Dutch translation: topgevel


08:50 Jan 16, 2004
Polish to Dutch translations [Non-PRO]
/ budownictwo
Polish term or phrase: szczyty
Tekst dotyczy ocieplania budynków i brzmi tak:
Materiały ociepleń ścian wełną ISOVER lub ROKWOOL do środka - szczyty 2 szt. = 100mm grubości.
Obłożenie okładziną drewnianą - szczytów 2 szt w całość parter + poddasze wraz z założeniem parapetów... Co to są szczyty??????????????
Ewa Posecka
Dutch translation:topgevel
Explanation:
...albo "puntgevel". W innym kontekœcie tak¿e "gevelspits" albo "geveldriehoek".

Szczyt (bud.) - trójk¹tna œciana zamykaj¹ca prestrzeñ miêdzy dwoma po³aciami dachu dwuspadowego [Leksykon naukowo-techniczny WNT]
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
Wielkie dzieki Beta!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4topgevel
Elzbieta
1...rada
EstEnter


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
...rada


Explanation:
Czesc Ewa, nie wiem, co to sa szczyty, ale szybciej znajdziesz odpowiedz, jesli wrzucisz to pytanie w kategorie Polish>Polish (albo ewnt. POlish>English.

Powodzenia
B



EstEnter
Netherlands

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szczyt
topgevel


Explanation:
...albo "puntgevel". W innym kontekœcie tak¿e "gevelspits" albo "geveldriehoek".

Szczyt (bud.) - trójk¹tna œciana zamykaj¹ca prestrzeñ miêdzy dwoma po³aciami dachu dwuspadowego [Leksykon naukowo-techniczny WNT]



    Reference: http://users.compaqnet.be/sofie/topgevel.jpg
    Reference: http://www.galeria.pl/dominikanie-szczyt.jpg
Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 138
Grading comment
Wielkie dzieki Beta!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Elzbieta