KudoZ home » Polish to English » Accounting

opisany (dokument księgowy)

English translation: annotated


20:34 Mar 7, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: opisany (dokument księgowy)
Sama wielokrotnie opisywałam faktury ...
To polega na wskazaniu, z jakich środków ma być dokonana płatność, z jakim przedsięwzięciem faktura jest związana, plus data i podpis osoby upowaznionej do akceptacji faktury, np. kierownika działu.
Ale na angielski jednym słowem to wszystko??
Iza Szczypka
Spain
English translation:annotated
Explanation:
wpisz 'annotate the invoice' a google' i znajdziesz podobne przypadki.
Selected response from:

FishX
Poland
Grading comment
Genialne! Tego mi brakowało :) Chociaż widzę, że często jest annotated and/or approved, więc wypadałoby Kudosy rozdzielić, gdyby się dało :(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4annotated
FishX
3approved (financial document)
Evonymus (Ewa Kazmierczak)


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
approved (financial document)


Explanation:
tak mawiał mój były szef

Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Native speaker of: Polish

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
annotated


Explanation:
wpisz 'annotate the invoice' a google' i znajdziesz podobne przypadki.

FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Genialne! Tego mi brakowało :) Chociaż widzę, że często jest annotated and/or approved, więc wypadałoby Kudosy rozdzielić, gdyby się dało :(