KudoZ home » Polish to English » Accounting

przychody nie wchodzące do podstawy opodatkowania

English translation: income/revenues excluded from the tax base


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przychody nie wchodzące do podstawy opodatkowania
English translation:income/revenues excluded from the tax base
Entered by: Jahny

11:39 Mar 31, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: przychody nie wchodzące do podstawy opodatkowania
Raport z badania ksiąg rachunkowych: przychody finansowe - przychody nie wchodzace zgodnie z przepisami do podstawy opodatkowania. Przychody to revenues, podstawa opodatkowania - tax base, ale jak to wszystko ładnie połączyć?
Jahny
income/revenues excluded from the tax base
Explanation:
http://tinyurl.com/39fk88
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4income/revenues excluded from the tax base
Adam Lankamer
3non-taxable revenues
MagDol


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
non-taxable revenues


Explanation:
Zdaje się, że to po prostu przychody niepodlegające opodatkowaniu.

MagDol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanka Piotrowska
13 mins

disagree  Adam Lankamer: nie; np. przychody z wynajmu nie zwiększają podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym, co nie znaczy jednak, że są nieopodatkowane
34 mins
  -> Ok - tak jak pisałam "zdawało mi się". :)

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
income/revenues excluded from the tax base


Explanation:
http://tinyurl.com/39fk88

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1001
Grading comment
Dziekuję
Notes to answerer
Asker: Czy znasz jakieś sprawdzone słowniki z dziedziny księgowości?