KudoZ home » Polish to English » Accounting

środki trwałe, którym przywrócono wartość

English translation: fixed/tangible assets with restored value, fixed/tangible assets after value restoration


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:środki trwałe, którym przywrócono wartość
English translation:fixed/tangible assets with restored value, fixed/tangible assets after value restoration
Entered by: Witold Chocholski

23:01 Apr 1, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Dane uzupełniające do bilansu
Polish term or phrase: środki trwałe, którym przywrócono wartość
To jedna z pozycji w danych uzupełniających do bilansu. Jedna z dwóch pozycji dotyczących jednostek sprządzających bilans wg MSR.
Jest jakieś przyjęte tłumaczenie/a?
Witold Chocholski
Poland
fixed assets with restored value, fixed assets after value restoration
Explanation:
Propozycje.

http://tinyurl.com/2e58r7
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Wokół tego się kręciłem, ale mało wyników wyszukiwania lekko mnie zniechęcało :-) Jednak sprawa polskiego wyrażenia wcale nie wygląda lepiej :-) Dzięki za potwierdzenie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tangible assets with their value reinstated
Adam Lankamer
3fixed assets with restored value, fixed assets after value restorationPolangmar


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fixed assets with restored value, fixed assets after value restoration


Explanation:
Propozycje.

http://tinyurl.com/2e58r7

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 332
Grading comment
Wokół tego się kręciłem, ale mało wyników wyszukiwania lekko mnie zniechęcało :-) Jednak sprawa polskiego wyrażenia wcale nie wygląda lepiej :-) Dzięki za potwierdzenie.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tangible assets with their value reinstated


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: No, nie wiem: http://je.pl/6vmp . Dla porównania: http://je.pl/3c4m .
21 hrs