KudoZ home » Polish to English » Accounting

metoda szczegółowej identyfikacji kosztów rzeczywistych

English translation: a method of detailed calculation of actual/real/effective costs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:metoda szczegółowej identyfikacji kosztów rzeczywistych
English translation:a method of detailed calculation of actual/real/effective costs
Entered by: EwciaHo

21:08 Apr 24, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: metoda szczegółowej identyfikacji kosztów rzeczywistych
Wprowadzenie do sprawozdania finansowego:

"Zapasy wyceniane są według cen ich zakupu lub kosztów wytworzenia nie wyższych od ich cen sprzedaży netto na dzień bilansowy. Wartość zapasów ustala się w oparciu o:
- Materiały – cenę zakupu, przy czym rozchód wycenia się *metodą szczegółowej identyfikacji kosztów rzeczywistych*."
Adam Załuski
a method of detailed calculation of actual/real/effective costs
Explanation:
koszty wzięte ze słownika a identyfikacja to chyba tak naprawdę kalkulacja ;)
Selected response from:

EwciaHo
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5specific identification methodsmok
4a method of detailed calculation of actual/real/effective costs
EwciaHo


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a method of detailed calculation of actual/real/effective costs


Explanation:
koszty wzięte ze słownika a identyfikacja to chyba tak naprawdę kalkulacja ;)

EwciaHo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dzięki

1031 days   confidence: Answerer confidence 5/5
specific identification method


Explanation:
IMHO

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28