KudoZ home » Polish to English » Accounting

akta wymiarowe

English translation: tax assessment files


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:akta wymiarowe
English translation:tax assessment files
Entered by: Polangmar

05:52 Sep 1, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Rachunkowość spółki
Polish term or phrase: akta wymiarowe
Jest to umowa kancelarii doradcy podatkowego ze spółką o prowadzenie rachunkowości. Fragm: "Podatnik na mocy niniejszej umowy udziela Kancelarii pełnomocnictwa do reprezentowania go
przed organami podatkowymi, w szczególności dotyczących spraw związanych z bieżącym
rozliczeniem należności podatkowych, a także do składania wyjaśnień, podpisywania deklaracji
i oświadczeń oraz do wglądu w akta wymiarowe, kontrolne itp.
Aleksandra Cichon-Krolikowska
Poland
tax assessment files/documents
Explanation:
Tak bym dał.

http://tinyurl.com/698yt9
http://tinyurl.com/5btt2z
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tax assessment files/documentsPolangmar
3tax concerning documentsrobwoj


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tax concerning documents


Explanation:
np. tak

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-09-01 07:16:59 GMT)
--------------------------------------------------

tax documents
http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="tax document&b...

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Chyba zbyt ogólnie.
1 day11 hrs

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tax assessment files/documents


Explanation:
Tak bym dał.

http://tinyurl.com/698yt9
http://tinyurl.com/5btt2z

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 332
Grading comment
Dziękuję za pomoc.